Reklama T-Mobilu na Slovensku – přešlap nebo trefa do černého?

13. 6. 2011 | bN
Nový reklamní spot společnosti T-Mobile na Slovensku skoro bere dech. V první chvíli divák nepozná, zda se jedná o poněkud hloupý vtip, nebo zda to autoři spotu myslí vážně.

Nový televizní reklamní spot společnosti T-Mobile na Slovensku skoro bere dech. V první chvíli divák nepozná, zda se jedná o poněkud hloupý vtip, nebo zda to autoři spotu myslí vážně. Reklama upozorňuje na nabídku mobilních telefonů za jediné euro.

Celý spot doprovází rytmy macareny, které sice nejsou úplně in, ale přece se nějakým zvláštním způsobem k létu a vodě hodí. Mladíček zpívá píseň o tom, že s T-Mobilem může mít mobilní telefon jakékoli dívky. Dívky, které se opalují na pláži, na jeho projev však příliš neletí.

Celý klip působí velmi komicky až nevhodně. Je otázkou, zda má schválně vyvolávat vzpomínky na dnes již téměř zapomenuté klučičí kapely. Možná jeho tvůrcům opravdu přišlo, že má vtip a šarm.

Hlavní hrdina ale skutečně působí poněkud nedospěle až legračně. Hlavně díky trenkám, které nápadně připomínají dobu Starců na chmelu. Kritiky však už bylo dost, nejdůležitější bude, jak novou reklamu přijme slovenské publikum.

(Aktualizace: Když reklamu shlédnete potřetí, neubráníte se smíchu.)
 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.