Reklama týdne: A když nemáte cihly, dejte tam jetpack. Pro LEGO je celý svět stavebním materiálem

24. 9. 2021 | Aneta Birnerová
„Když něco nejde, postavme si společně řešení,“ vzkazuje (nejen) dětem v nové reklamní kampani legendární značka stavebnic.

Kampaň: The Damp Knight’s Tale (Těžký život mokrého rytíře)

Značka: LEGO

Představte si, že chcete překročit řeku, protože na druhé straně vás čeká medvěd na houpačce. Jediným problémem je, že jste udatný rytíř, kterého tíží těžké brnění – a nyní i mysl. Naštěstí místní lidé jsou vstřícní a chtějí vám pomoci.

Jenže všechno marné. Dřevěná loďka se potápí pod vaší vahou (neberte si to osobně), jetpack vás neunese, prak na šířku řeky nestačí a o tragédii s nafukovacím kruhem se raději ani nebudeme zmiňovat. 

Tak začíná příběh nového reklamního spotu značky LEGO. Navazuje na kampaň Rebuilt the World (Přestavíme svět), která v roce 2019 přerušila téměř 30leté kreativní mlčení v oblasti brandingu této populární značky stavebnic. 

A tak nás nový reklamní spot vyzývá k tomu, abychom zbořili zkostnatělé struktury ve své mysli a při řešení problémů udělali z kreativity a logiky minimálně rovnocenné partnery.

Jak to tedy v reklamě s mokrým rytířem v těžkém brnění dopadne? Nakonec pohostinní vesničané rozeberou své vlastní domovy, aby vytvořili dostatečně bytelný most, který jej konečně dovede do cíle. 

„Kreativita nám pomůže překonat cokoliv,“ shrnuje slogan nový reklamní spot od značky Lego, na který se můžete nyní mrknout:

Těžký úděl mokrého rytíře rozvíjí myšlenku kampaně Rebuilt the World z roku 2019. Ale zatímco ta se soustředila zejména na porušování statutu quo, pokud jde o konstrukční zákony, nová kampaň navíc přináší prvek řešení konkrétního problému. Tímto způsobem značka z obecné myšlenky, že „v Lego světě slova bůh a architekt znamenají to samé“ vybudovala konkrétní poselství o tom, že „chození po vodě je ten nejméně kreativní způsob překonání řeky“. 

Posuďte posun myšlenky sami. Mrkněte na kampaň z roku 2019 níže a porovnejte ji s mokrým rytířem. 

Značka LEGO se tedy vrací do brandingové hry v plné zbroji. Doufejme, že svůj boj vyhraje a její stavebnice řeka času jen tak neodnese. 

Zdroj: Ads of the WorldThe DrumBrick ShowFast Company

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.