Reklama týdne: Burger King — Even More Confusing Times

6. 5. 2022 | Beáta Vaňková
Je ekologický nákup na Black Friday dobrý pro planetu? Je horší poslat zprávu bývalému partnerovi nebo zprávu po odeslání smazat? Na tyto a další podobné otázky si posvítil Burger King ve své nové kampani na podporu rostlinné stravy.



Klient:
Burger King

Agentura: David Madrid

Země: USA

Je to zhruba rok, co Burger King začal prodávat bezmasé „Impossible Whoppers". Zákazníci jsou však čím dál zmatenější, protože řetězec rychlého občerstvení stále rozšiřuje svou nabídku na rostlinné bázi. Burger King spolu s kreativní agenturou David Madrid navázali na svou oceňovanou kampaň „Confusing Times” a představili v jejím pokračování rostlinné kuřecí nugety.

Podobně jako u první verze si globální kampaň „Even More Confusing Times”(„Ještě zmatenější doba”) posvítila na známé zdroje úzkosti napříč společností, jako jsou rodičovství, vztahy a životní prostředí. Kampaň využívá svérázný smysl pro humor a staví své rostlinné kuřecí nugety vedle každodenních hádanek, jako například, zda je nákup ekologické pračky na Black Friday skutečně dobrý pro planetu. Je horší poslat zprávu bývalému partnerovi, nebo zprávu po odeslání hned smazat? Matoucí je i to, když se chováte udržitelně, abyste zachovali planetu pro vaše potenciální děti, ale přitom mít děti je asi ta nejméně udržitelná věc, kterou můžete udělat. Je to celé na hlavu, že? Spot pak přirovnává to, co se dnes děje, ke zmatku, který vzniká při konzumaci falešného kuřecího masa.

Cílem agentury David a společnosti Burger King bylo zopakovat a dokonce překonat rozruch, který vyvolalo uvedení „Impossible Whopperu” na trh.

„Když jsme uvedli na trh rostlinný Whopper, nasadili jsme laťku vysoko, ale stále jsme ji zvyšovali novými rostlinnými produkty, které chutnají stejně jako originály. Bezmasé alternativy Burger Kingu jsou stále více matoucí. Proto jsme to chtěli reflektovat kampaní, která je ještě více matoucí než ta předchozí," uvedl v tiskové zprávě Iwo Zakowski, vedoucí globálního marketingu Burger King.

Kampaň bude spuštěna nejdříve ve Španělsku a Portugalsku na tradičních mediálních platformách, jako jsou tisk, rádio a TV, a poté se rozšíří po celém světě.

Zdroj: Marketing Dive, Campaign Live

Kam dál?

Připomeňte si předchozí počin Burger Kingu s bezmasými „Impossible Whoppers".

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: