Reklama týdne: Vistaprint radí: Každou pohromu můžete prodat

9. 3. 2021 | Aneta Birnerová
„Když se dostanete do krize, pojměte ji jako příležitost,“ radí výrobce marketingových materiálů Vistaprint. V sérii humorných spotů ukazuje, jak si poradit s pandemickou krizí na příkladu obdobných „morových ran“: létajících ryb, duchů v hotelu nebo pádu meteoritu.

Kampaň: Ryba, Hotel, jóga (Fish, Hotel, Yoga)

Klient: Vistaprint

Agentura: CALLEN

Vizuální efekty: Kevin

Jak udělat reklamu oslovující drobné podnikatele, kteří trpí pandemickou situací, aniž byste zmínili, však víte… pandemickou situaci? Nizozemská společnost zajišťující tisk marketingových materiálů Vistaprint to vyřešila pomocí vtipné metafory, jež aktuální krizi přirovnává ke katastrofám mytických rozměrů. 

Majitelka restaurace u jezera se tak musí vyrovnat s útoky létajících ryb, šéfová má v hotelu duchoprázdno a instruktorce jógy spadne na karimatku meteorit. 

Vše létá, co šupiny má.

Hrdinky ale svoji kalamitu zvládnou rychle a s překvapivou lehkostí díky vhodné změně podnikatelského záměru – a vizitek.

Tato kampaň je tak ztělesněním slavného přísloví amerického anarchistického spisovatele Elberta Hubbarda: „Když ti život nabídne jen citrony, udělej citronádu“ (when life gives you lemons, make lemonade.) Spoty jsou proto doslova příjemným osvěžením pro malé firmy v nouzi.

Nizozemská e-commerce společnost Vistaprint nabízí levné online nástroje pro navržení veškerých marketingových materiálů od vizitek přes letáky až po rollupy. Nyní se snaží pomáhat drobným podnikatelům zvládnout pandemickou situaci, kteřé tak mohou svou propagaci rychle adaptovat na změny nejen vládních nařízení.

Sérii podpůrných reklamních spotů určených pro americký, britský a francouzský trh, společnost Vistaprint vypracovala ve spolupráci s texaskou agenturou CALLEN. Ke každému reklamnímu spotu náleží ještě doprovodné vysvětlující video s testimonialy. Kampaň najdete na Youtube od 16. února. 

Lepší ryba na talíři než na střeše

Co dělat, když na vás útočí ryby? Přejmenujte svůj burget podnik na suši bar plný čerstvého syrového masa, která lidem létá přímo „do huby“.

Co dělat když v hotelu nemáte ani živáčka 

Proplouvají vašimi hotelovými chodbami akorát duchové? Přejmenujte svůj podnik na dům hrůzy. Pak už jen stačí otevřít kasu a vybírat vstupné.

U téhle jógy se skutečně zapotíte

Když vám doprostřed studia spadne meteorit, je to neštěstí – nebo příležitost začít s propagací populární hot jógy.

Zdroj: explica.colbbonline.comadsoftheworld.com

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.