Reklama týdne na televizi PRISM+ naděluje asijský bizár po hrstech a vráží ho do nezvyklých míst

8. 9. 2023 | Petr Michl
Jaké to je být jako krocan, do kterého cpe kuchař zezadu nádivku? Nejen na tuto nikdy nepoloženou existenciální otázku odpovídá asijská série spotů na televizi PRISM+.

Klient: PRISM+

Země: Singapur

Kreativní agentura: Mullen Lowe

Produkce: Factory01

Režisér: Wuthisak Anarnkaporn

Postprodukce: TheQuietLab Singapore a Bangkok

 

Asijské reklamy dokážou často překvapit totálně ulítlou koncepcí. V marketingovém oddělení výrobce televizí PRISM+ ze Singapuru se ovšem stejný přístup rozhodli aplikovat i na globální kampaň. Je to nezvyklé, zábavné a někdy trochu děsivé.

 

As Close As You Can Get to the Cooking

Děsivé jako v případě spotu snažícího se diváky přesvědčit, že při sledování Q Series Quantum Edition Google TV od PRISM+ jste tak blízko ději, že si i při zhlédnutí pořadu o vaření připadáte, jako byste byli v kuchyni. Dokonce se dokážete vcítit do kůže zpracovávaných surovin. A věřte nám, že zvyk strčit krocanu na pečení do střev nádivku dostane ještě divnější rozměr, když je místo něj ve videu na plechu naolejovaný svázaný chlap. Uf a au.  

 

Příslib o kvalitě obrazu, co vás vtáhne do akce, jako kdybyste jí byli fyzicky přítomní, byl jistě už použit u jiných výrobců televizí tisíckrát. Ideový koncept od reklamní agentury Mullen Lowe Singapore ho nicméně posouvá do kategorie zapamatovatelných svou radikální doslovností.

 

As Close As You Can Get to the Concert

Jak se cítit jako na rockovém koncertě ve skutečné blízkosti jeho hlavních hvězd? Vskutku intimní spojení se zpěvákem pojí mikrofon. A v dalším ze spotů tento pocit zažije malá „babička“ milující živé koncerty.


As Close As You Can Get to the Drama

Poslední spot pak přináší drama z policejní výslechové místnosti, ve které se doznání donucuje i s pomocí nože.

 

Výkonný kreativní ředitel společnosti Mullen Lowe, Daniel Kee, uvedl pro Muse:

„Humor je choulostivá záležitost, která se příliš často ocitá v nesprávných rukou. Jsme obzvláště vděční společnosti PRISM+, že se chopila šance a rozšířila svůj marketingový repertoár nad rámec svých aktivit založených na influencerech. Vypovídá to o odvážně optimistické a rostoucí značce."

Ať už milujete pořady o vaření, koncerty nebo detektivky, zážitek s PRISM+ QED zahrnující nejen obraz, ale i zvukový systém, má být skutečně intenzivní. Minimálně jako tyto spoty, jejichž bláznivosti se mohou v západní reklamní produkci rovnat tak kampaně od minerálky Liquid Death

Tip redakce

„ChatGPT je mrtvý. Toto je 20 AI nástrojů vzniklých tento týden, bez kterých se vaše podnikání nemůže obejít.“

Podobná prohlášení vídáte zejména na LinkedInu zas a znovu. Jenom pravděpodobně nemáte další 3 životy, abyste měli čas něco z toho skutečně ověřit.

Jsme na tom podobně, a i to je jeden z důvodů, proč jsme se v Marketing Journalu spolu s jeho vydavatelem, PR a digitální agenturou Focus, rozhodli uspořádat setkání AI Connect.

 

Co na něm uvidíte?

5 uznávaných profesionálů z různých oborů, kteří vám v krátkých přednáškách poví, jak jim reálně AI pomáhá v jejich práci a podnikání.

 

Žádná omáčka ani teoretické debaty o tom, kdy nás AI zahubí.

Žádná etická dilemata.

Prostě jen příklady z praxe. 

 

Buďte u toho!

 

AI Connect

Kdy: 21. září 2023

Kde: Impact Hub Praha D10       

Podívejte se na medailonky řečníků a plné anotace prezentací.

Kupte si vstupenku za zvýhodněnou early bird cenu ZDE.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: