Reklamní trh v Česku mírně roste, tahounem je televizní reklama

22. 12. 2011 | VOt
Tuzemský reklamní trh letos podle statistik společnosti Admosphere mírně vzrostl. Největší nárůst zaznamenala televizní a venkovní reklama.

Podle společnosti Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic, mírně vzrostla ceníková hodnota reklamního prostoru v České republice. Do listopadu se meziročně zvýšila zhruba o 2 procenta, tedy na 52,33 miliardy korun.

Největší růst zaznamenala televizní inzerce, která byla navýšena o 14 procent a dosáhla hodnoty 26,3 miliardy korun. Nárůst vykazuje také venkovní reklama. Oproti loňskému roku se vyšplhala o 14 procent. Firmy a instituce na ni vynaložily až 2,9 miliardy.

Ostatní typy reklam však podle statistik společnosti Admosphere klesly. Reklama v tisku se propadla o 10 procent na 17,9 miliardy korun. Za ní se pak umístila internetová reklama, která si v ceníkových hodnotách také pohoršila. Její hodnota klesla o 4 procenta na 3,7 miliard. Pokles zaznamenaly i rozhlasová inzerce nebo reklama v kinech.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.