Reuters začíná sociální zpravodajství

8. 2. 2012 | BD
Co si lidé šuškají o společnostech a nových trendech na sociálních sítích? Reuters vám to řekne.

Social Pulse se stává novou zbraní v arzenálu zpravodajské agentury Reuters. Základním obchodním kamenem agentury Reuters je vedle získávání stále širšího portfolia odběratelů a čtenářů zpráv i poskytování informací pro manažery, obchodníky a lidi na vedoucích pozicích.

Jedním z hlavních cílů nového nástroje je využít marketingově i ty informace, které doposud nijak využity nebyly. Social Pulse využívá informace ze sociálních sítí jako je Facebook, Twitter a LinkedIn. Dělá stručné výtahy a analýzy informací o společnostech ze zpráv, konverzací a sdílených názorů top manažerů.

Jedná se o experiment v hledání nových způsobů, jak využít sociální sítě více než jen jako komunikační kanály. „Uvidíme, jak se lidé na sociálních sítí do jednotlivých témat zapojí. Pokud budou věci populární na Social Pulse, projeví se to i jinde,“ uvedla ředitelka zpravodajských produktů digitální sekce Reuters Alex Leo.

Social Pulse má tři hlavní části – Hit List, Stock Sentiment Tool a Reuters & Klout 50. Hit List je založen na informacích z twitterových účtů významných lidí na vrcholových pozicích. Nástroj burzovního mínění (Stock Sentiment Tool) má sloužit ke sledování nálad kolem konkrétních společností v návaznosti na ceny jejich akcií. Tento program využívá nejen klíčových slov, ale je i schopen rozpoznat kontext výpovědi a přiřadit mu negativní či pozitivní konotaci.


Reuters & Klout 50 je v podstatě přehled ředitelů, kteří mají na sociálních sítích největší aktivitu. Pořadí v žebříčku se každý den podle aktivity aktualizuje.

Zdroj: www.businessinsider.com

Štítky dokumentu: Facebook Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: