Ria neuhýbá z cesty autentičnosti. I v další kampani ukazuje menstruaci bez příkras

19. 5. 2021 | Petr Michl
Značka Ria pokračuje v detabuizaci menstruace a situací s ní spojených. Nové produktové spoty popisují strach zničit si své oblíbené spodní prádlo, nesnáze s citlivou pokožkou i obavu, že necháte v přítelově posteli na prostěradle skvrnu od krve.

Dámské hygienické prostředky Ria před 6 lety začaly komunikovat s mnohem větší dávkou autenticity. A to v situaci, kdy byla „krev“ v reklamách na vložky konkurence téměř zásadně modrá.

I v nové sérii produktových spotů se nebojí ukázat momenty, které sice během menstruace prožívá většina žen, ale ostatní značky o nich mlčí. Kampaň zahrnuje tři videa, která popisují obvyklé situace spojené s obdobím menstruace — od strachu zničit si své oblíbené spodní prádlo přes moment, kdy si menstruující dívka vybírá outfit a v žádném jí není dobře, protože je oteklá a má citlivou pokožku, až po chvilku, kdy se vzbudí vedle svého přítele se strachem, jestli na prostěradle pod sebou nenajde krvavou skvrnu.

                       

Konzistence je i výsledkem toho, že pro Ria pracuje po celých 6 let stejná kreativní agentura Symbio.„Se značkou Ria se nám daří naplňovat naši vizi holistického přístupu Brand Experience. Tento přístup propojuje promyšlenou strategii, kreativu, design online touchpointů a mediální plánování tak, aby značka rostla, aby byla směrem k zákazníkovi konzistentní, ale zároveň mohla experimentovat a reagovat na společenské i jiné změny,” popisuje její mediální stratég, Petr Šupolík, přístup, který byl již odměněn řadou kreativních cen.  

„Ukazujeme menstruaci takovou, jaká ve skutečnosti je, a nebojíme se věci nazývat pravými jmény. Věřím, že se nám touto dlouhodobou odvážnou komunikací daří bořit menstruační tabu a posouvat vnímání menstruace i značky Ria správným směrem,” dodává Eva Minaříková, produktová manažerka značky Ria.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: