Rozpačité začátky novácké MTV

2. 12. 2009 | TMJ
Televizi Nova se start její letošní hvězdy rozhodně nevyvedl. Nejen že její "československá" MTV nemá zajištěno dostatečné pokrytí, ale zároveň se její cílová skupina diváků i inzerentů kryje s kanálem MTV Europe, který provozuje MTV Networks Internetional.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Televizi Nova se start její letošní hvězdy rozhodně nevyvedl. Nejen že její "československá" MTV nemá zajištěno dostatečné pokrytí, ale zároveň se její cílová skupina diváků i inzerentů kryje s kanálem MTV Europe, který provozuje MTV Networks Internetional.
Českou mutaci MTV je tak v současné době možné naladit pouze v rámci předplacených balíčků Skylink nebo CS Link.
Přestože prvotní komunikační kampaň byla rozhodně zvládnutá, nedostatečné pokrytí nedokázalo využít její potenciál.
Nejlepším řešením by byl samozřejmě vstup MTV do nabídky kabelové televize UPC, kde by nahradila dosavadní MTV Europe. Přestože TV Nova tvdí, že smlouva je platná a UPC tedy porušuje její podmínky, provozovatel se hájí tím, že chyba je na straně právě Novy. Každopádně ta tak denně přichází o více než 650 000 diváků. A to by jí do budoucna mohlo hodně uškodit.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.