Facebook má nové promo nástroje - Reach Generator a Logouts

1. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Firemní příspěvky vidí na Facebooku v průměru 16 % fanoušků stránky, s novými nástroji to můžou firmy vylepšit.

Podle průzkumu, jehož výsledky odhalil včera Facebook na své marketingové konferenci, pouze 16 % vašich přátel na nejoblíbenější sociální síti vidí vaši aktivitu, tedy v průměru. U aktualizování statusů, komentářů nebo příspěvků na zdi je toto číslo o něco větší, zatímco pouze malý počet nejlepších kamarádů vidí i to, kdo se stal vaším novým přítelem a jaký článek jste si někde přečetli.

A jaký to má vliv na komunikaci? Podle Facebooku pozitivní. Jde v podstatě o filtr, máte tak možnost sledovat jen “zajímavý” obsah a nejste zahlceni všemi informacemi o všech přátelích. U běžných uživatelů to nepředstavuje až takový problém, když chcete vědět, co se u některých přátel dělo, prostě se podíváte na jejich profil, pročtete zeď a prohlédnete fotogalerie. Ale poněkud problematické je číslo 16 % pro obchodní společnosti na Facebooku. Na ty se totiž vztahuje také.

Facebook jim nabízí možnost zvýšit zásah skupiny příjemců až na 75 % při využití jejich nově představeného nástroje Reach Generator. Jedním jeho prvkem na zlepšení propagace pro firmy je i Logout Experience (zážitek při odhlášení). Po odhlášení, místo nynější stránky s prostou nabídkou na opětovné přihlášení a obecným obrázkem, bude většinu plochy zabírat reklama. Ta může mít řadu podob - od fotek a videí až po různé speciální akce. Uživatelé ani nemusí být fanoušky dané stránky, aby se jim zobrazila. Facebook do jisté míry počítá s tím, že lidé více dbají o své bezpečí na internetu a budou se ze sítě odhlašovat.

Zdroje: www.techcrunch.com, www.allfacebook.com

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.