Saab nabízí reklamní úkol za 70 milionů liber

26. 5. 2011 | bN
Švédská automobilka Saab hledá agenturu, které by mohla svěřit svůj rozpočet na globální reklamní kampaň, ten čítá 70 milionů liber.

Švédská automobilka Saab hledá agenturu, které by mohla svěřit svůj rozpočet na globální reklamní kampaň, ten čítá 70 milionů liber. Automobilka již vydala pro agentury RFI (request for information) s požadavkem na vytvoření globálních reklam, které mohou být adaptovány i na lokální trhy. Celý proces by se však mohl protáhnout, a to především kvůli problémům automobilky s výrobou a kvůli otázkám plateb dodavatelům. V současné době řídí globální reklamu značky Saab švédská agentura Lowe Brindfors, o propagaci v USA se stará McCann Erickson.

Posledním velkým marketingovým úderem byla kampaň na model Saab 9-5 „Anything but ordinary“ spuštěná v červenci minulého roku. Kampaň, kterou vytvořila agentura Lowe Brindfors, se zaměřila na dědictví značky a její spojení s dobrým designem. Zmíněná kampaň byla prvním marketingovým úsilí značky od ledna roku 2010. Tedy od doby, kdy ji holandská společnost Spyker zachránila vyplacením 74 milionů dolarů v hotovosti společnosti General Motors.

 

Zdroj: www.brandrepublic.com

 


 

Štítky dokumentu: Budování značky YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.