Skittles vysílají slovenského fanouška značky na roadtrip po Evropě

20. 8. 2013 | Petr Michl

Mít oddaného fanouška značky je učiněný poklad. Své by o tom mohli vyprávět i ve Skittles. Slovák Michal Královič miluje svého téměř čtvrt století starého Fiata 126p „malucha" i čokoládové bonbóny v barvách duhy. Tento týden s obrandovaným Skittles autíčkem vyráží na cestu po Evropě. Zajímavé je na tom především, že toto není žádná iniciativa vzniklá z reklamní agentury. Michal Královič nejprve natočil profesionálně vyhlížející video, v kterém Skittles žádal, aby jeho roadtrip po Evropě zasponzorovali. „Oslovil jsem Skittles, protože je to značka proslulá originálními reklamami a tím, že podporuje nevšední nápady," objasnil Michal důvod, proč se rozhodl zaměřit právě na tento brand.

Ve Skittles ovšem nepřistoupili na jeho návrh automaticky. Postavili před něj výzvu, jejíž splnění bylo vlastně i testem, zdali bude bude pro veřejnost cesta "duhovým maluchem" po Evropě zajímavá. Měl za úkol získat pro svůj nápad alespoň 1 000 lajků na Facebooku. To se mu podařilo a od Skittles proto dostal nový facelift pro své auto, ale také příspěvek na cestu po Evropě a samozřejmě i zásobu bonbónů.

Michala Královiče čeká 6 500 kilometrů po 11 zemích ve 24 let starém autě. Jeho výlet začíná v Trnavě a směřuje přes Rakousko, Českou republiku, Německo a Švédsko, poté zamíří do norského Osla, zpět přes velkou část Švédska na sever do Finska a pak zpátky na jih přes kousek Ruska, trojici pobaltských států a Polsko. Podrobnou trasu si můžete prohlédnout zde.



Jak dlouho bude cesta trvat? „Podle mých odhadů bych se měl vrátit přibližně za 3 týdny, ale s takto starým autem nikdy nevíte, co se stane," říká Královič. Poruchy jsou u 24letého Fiata na denním pořádku, a proto sebou veze i zásobu náhradních dílů a nezbytné nářadí. Jeho cestování lze sledovat na facebookovém profilu Skittles.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.