Škodovka ukazuje v nové sérii reklam nelichotivě spící pasažéry

29. 9. 2020 | Petr Michl
Cílem kampaně je upozornit na „The Sleeep Package“ s pro spánek lépe přizpůsobenými opěrkami hlavy.
31% firem v ČR plánuje zvýšit investice do sociálních médií. 1
  • Jak tvořit atraktivní obsah?
  • Jak zaujmout v sociálních médiích?
  • Jak zesilovat vliv u zákazníků?
  • Jak využívat ambasadory značky?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

 

Možná vás také jízda v autě uspává. Stromy „ubíhající“ kolem silnice, houpavé zatáčky, pobrukující motor. To vše dokáže člověka uklimbat. Pokud je to v pozici pasažéra, nejde hned o život. Povězme si ale, že natáhnuté krční svaly, tváře obtisknuté na okna a zablokované páteře také nejsou zrovna něčím, co by člověka potěšilo.

Právě na zachycení všech těchto zalomených hlav a krkolomných opásaných pozic se zaměřila série printů vytvořená pro Škoda Auto francouzskou reklamní agenturou Rosapark.

Jejich cílem je upozornit na „The Sleeep Package“, nadstandardní položku výbavy skládající se ze 2speciálních opěrek hlavy, které pro spánek za jízdy lépe přizpůsobeny. Stojí to za zvážení. Po šlofíku v autě vás pak nebude tahat za krkem a především nikdo nevyfotí podobné snímky, na kterých byste figurovali sami.



Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: