Sledujte hranolky, radí McDonald's v kampani zaměřené na bezpečnost silničního provozu

13. 8. 2021 | Petr Michl
Jak se udržíte při jízdě autem na cestě? Mějte oči na hranolkách. Samozřejmě metaforicky. McDonald's v Norsku našel branding i ve středových dělících čarách na silnici.

Pandemická omezení v Norsku výrazně zvýšilo počet lidí, co si objednají v McDonald's z okénka svého vozu přes McDrive. A to dokonce na celých 40 %. Tamní pobočka se proto rozhodla vytvořit kampaň podporující bezpečnost na silnicích… a jejich brand.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: