Slevomat je nejrychleji rostoucí firmou českého internetu

17. 1. 2014 | Petr Michl

Obrat největšího českého slevového portálu v roce 2013 dosáhl výše 1.009.000.000 Kč. Slevomat se tím posunul na pozici nejrychleji rostoucí firmy českého internetu. Dosáhl miliardového obratu po třech letech a necelých devíti měsících od svého založení.

O českém trhu slevových portálů z pohledu TOP 10 (11) hráčů jsme již v průběhu tohoto týdne informovali. Níže můžete nalézt tabulku, která zachycuje výši jejich obratů a pořadí dle tohoto kritéria v roce 2012 a 2013.


Zdroj: platforma PayLo, informací přímo od samotných provozovatelů. (Zapakatel.cz)

Z výše uvedených údajů je zřejmé, že Slevomat trhu dominuje. Ve srovnání s rokem 2012 navýšil obrat takřka o třetinu. Jeho obrat je dva a půl krát větší než u Vykupto.cz na druhé pozici. Ředitel Slevomatu, Peter Irikovský, nicméně tvrdí, že ve vánočním období byl předstihnut největší konkurent ještě výrazněji: „Rok 2013 byl pro Slevomat průlomový. Díky silnému zaměření na zákaznickou spokojenost jsme výrazně uskočili veškeré konkurenci a ve čtvrtém kvartále roku 2013 jsme byli více než 4x větší, než náš největší konkurent. Dosažení miliardového obratu je pro nás klíčové, protože nás posouvá mezi největší firmy českého internetu,"  Toto tvrzení Slevomat podtrhává i grafem, ve kterém znázorňuje, že na miliardové příjmy dosáhl v porovnání s dalšími velkými hráči českého internetu nejrychleji (pro férovost je nutné dodat, že miliarda korun v roce 2007 měla větší hodnotu než stejná částka v roce 2013, takže výkony Internet Mall a Aukra nejsou tak vzdálené - pozn. red.).

K příležitosti dosažení jubilejního miliardového obratu se Slevomat pochlubil i dalšími údaji. Nyní zaměstnává na 150 lidí. Dosud obsloužil více než 900 tisíc zákazníků a prodal jim 5 milionů voucherů. Slevomat má přes 1,5 milionu registrovaných uživatelů. Spolupracoval už s více než 25.000 partnery, 80 % z nich svou slevovou nabídku opakuje.

Denně Slevomat zaznamená přes 200 000 návštěv. Nejúspěšnější prodejní akce roku 2013 byla nabídka "Stolní či nástěnné kalendáře z vašich fotografií" - prodala přes 14 000 kalendářů. K rekordům patří také prodej 2 152 kusů módního zboží za jeden den. Právě módní zboží bylo jedním z leitmotivů loňského roku a Slevomat byl v jeho prodeji nejvýraznějším hráčem. Dle informací agregátoru nabídek slevových portálů Skrz.cz je patrný vzestup segmentu módy na tržním podílu podle počtu nabídek. V roce 2012 se kategorie zboží a móda podílela 15 % na celkovém počtu nabídek, loni tvořila již téměř polovinu z nich. K obratu celého trhu ovšem módní zboží přispělo "pouhými 10 %". 

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.