SMB navýší v roce 2011 výdaje na digitální marketing

2. 11. 2010 | ITO
Většina malých a středních podniků z USA a Spojeného království navýší (anebo minimálně ponechá na stejné výši jako letos) svoji investici do digitálního marketingu. Vyplývá to ze studie společnosti Zoomerang, kterou sestavila společně s GrowBizMedia.

IlustraŔnÝ obrßzek, zdroj: www.sxc.hu

Většina malých a středních podniků z USA a Spojeného království navýší (anebo minimálně ponechá na stejné výši jako letos) svoji investici do digitálního marketingu. Vyplývá to ze studie společnosti Zoomerang, kterou sestavila společně s GrowBizMedia.

Zkoumání se účastnilo 750 malých a středních podniků z USA a Velké Británie, přičemž většina z nich měla 1-25 zaměstnanců a z 55% byl jejich marketingový budget 1000 dolarů nebo méně.

Překvapivé je, jakým způsobem podniky pracují s digitálním marketingem. Z průzkumu například vyplynulo, že pouze 45 % dotazovaných podniků potvrdilo, že vlastní webové stránky. Ti, kteří web provozují, jej navíc z 80 % používají pouze pro zveřejnění základních informací o svém businessu. Přitom 3 % hodlají výdaje na webové stránky pro příští rok omezit a 47 % ponechá výdaje na stejné úrovni jako letos.

A které oblasti se v příštím roce pravděpodobně dočkají největšího zájmu? 17 % respondentů navýší investici do korporátních stránek, 15 % pak předpokládá větší využívání email marketingu. 13% nárůst se předpokládá u sociálních médií, 9 % dotazovaných pak navýší budget také na online reklamu (oproti 4 % těch, kteří jej naopak sníží).
 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.