'Snad rok skončí předtím, než skončíte vy,' říká kampaň kanadské pojišťovny Mosaic

15. 9. 2020 | Petr Michl
Černý humor z této série billboardů doslova kape, spolu se zabijáckými sršni, zombie apokalypsou a také globální pandemií.
„Můžete mít ty nejlepší taktiky na světě a peníze. Když budete mít špatně strategii, neuspějete.“ 1
  • Jak zlepšit efektivitu prodeje?
  • Jak komunikovat se zákazníky?
  • Jak vycházet vstříc klientům?
  • Jak zpracovat funkční strategii?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: Mark Ritson

Reklama pojišťoven není ve svém základu nijak nápaditá: buď straší a snaží se upozornit, že se i vám může stát něco strašného, nebo se staví do role velké instituce hodné vaší důvěry. Kanadská pojišťovna Mosaic přichází s kampaní na životní pojištění, která se řadí do první kategorie. Díky černému humoru jdoucím na hranu pandemie a někdy i za ni ovšem snadno vystupuje z řady.

Její sérii billboardů vytvořená agenturou Conflict spojuje sub-claim „Protect yourself from 2020“ („Chraň se před rokem 2020“) s apokalyptickými výjevy, zabijáckými sršni, ale útokem zombíků.

V roce, který je tak divný, si může dovolit i popkulturní odkaz na slavný seriál plný paranormálních jevů. Letošní realita je evidentně překonává.

Cítíte tu subtilní výhružku koncem (ať už světa, nebo vás osobně)?

 Se sloganem: „Snad rok skončí předtím, než skončíte vy,“ se už pojišťovna Mosaic za žádné náznaky neschovává.

„Dvě slova: zabijáčtí sršni“

V posledním verzi billboardu pak pojišťovna deklamuje, že by ji nepřekvapila už ani zombie apokalypsa. S pojistkou není evidentně na co čekat.

„(Pojišťovna) Mosaic Life nás požádala, abychom jí pomohli zaujmout mileniály pro životní pojištění.  Rok 2020 byl bez jakýchkoliv pochyb tím nejbláznivějším rokem, který kdokoliv z nás prožil. Právě z toho důvodu jsem se rozhodli opřít o nečekané a bizarní věci, které se kolem nás dějí. Aktivní sopka, zabijáčtí sršni, potvrzené pozorování UFO. Jo, a taky globální pandemie. Nikdy nebylo důležitější chránit sebe a ty, které milujete,“ zní z agentury Conflict. A přes veškerou nadsázku použitou v kampani to dává smysl.

Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.