Social gamingu holduje již 56 milionů Američanů

24. 8. 2010 | ILE
Jeden z pěti obyvatelů USA nad šest let hrál alespoň jednou nějakou z her na sociálních sítích. Vyplývá to z rozsáhlé studie společnosti NPD Group, kterou interpretoval server Mashable.com. Průzkum skvěle demonstruje, jak rychle vyrostl segment her na sociálních sítích, který bývá v současné době považován za jejich druhou nejlukrativnější položku.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jeden z pěti obyvatelů USA nad šest let hrál alespoň jednou nějakou z her na sociálních sítích. Vyplývá to z rozsáhlé studie společnosti NPD Group, kterou interpretoval server Mashable.com. Průzkum skvěle demonstruje, jak rychle vyrostl segment her na sociálních sítích, který bývá v současné době považován za jejich druhou nejlukrativnější položku.
Z průzkumu zároveň vyplynulo, že 10 % hráčů již někdy utratilo v rámci hry peníze a 11 % to hodlá učinit v budoucnu. Pakliže si uvědomíme, že zhruba deset milionů hráčů z USA je ochotno pravidelně platit za hraní (byť dolarové částky), pochopíme, jak velký tento trh skutečně je.
V roce 2009 uživatelé v rámci her utratili zhruba 2,2 miliardy dolarů za nejrůznější virtuální zboží nebo bonusy, toto číslo by přitom mělo strmě růst. Předpokládá se, že za tři roky již hráči utratí kolem šesti miliard. Narůst by měl také počet "platících", který by mohl atakovat hranici třetiny všech hráčů.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.