Sociální sítě znovu vzbudily zájem o SMS mezi mladými

21. 4. 2010 | KAS
Američtí teenageři znovu objevili SMS zprávy. Podle PeW Research center se od roku 2008 prudce zvedl zájem o tuto formu komunikace. Důvod je prý jednoduchý - spolu s nástupem sociálních sítí se mladí přeorientovali na stručná a výstižná komuniké, pro která jsou SMS zprávy tím nejlepším kanálem. Roli hraje taky pestřejší nabídka telekomunikačních operátorů, kteří nezřídkakdy nabízí esemesky zdarma anebo za minimální poplatek.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Američtí teenageři znovu objevili SMS zprávy. Podle PeW Research center se od roku 2008 prudce zvedl zájem o tuto formu komunikace. Důvod je prý jednoduchý - spolu s nástupem sociálních sítí se mladí přeorientovali na stručná a výstižná komuniké, pro která jsou SMS zprávy tím nejlepším kanálem. Roli hraje taky pestřejší nabídka telekomunikačních operátorů, kteří nezřídkakdy nabízí esemesky zdarma anebo za minimální poplatek.
Výzkum ukázal, že dospívající dívky v průměru denně odešlou kolem 80 SMS zpráv, chlapci pak necelou polovinu - 30 zpráv. Tento typ komunikace jim ve většině případů plně nahrazuje běžná setkání s přáteli. Pouze třetina se se svými přáteli raději sejde a probere dané téma osobně.
Mezi hlavní výhody SMS zpráv kromě rychlosti a ceny mladí řadí i fakt, že zprávu lze napsat, aniž by si toho okolí všimlo - což je ideální například při školním vyučování.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: