Soutěž kreativců Young Lions začala

19. 4. 2011 | BrP

Soutěž Young Lions má letos nejvyšší zájem účastníků ze všech konaných ročníků. Do klání mladých kreativců do 28 let se přihlásilo téměř padesát. Národní soutěž, v níž jde o účast na světovém reklamním festivalu v Cannes, probíhá i letos ve třech kategoriích, a toe Media (12 soutěžících), Cyber (10) a Print (23), do druhé z jmenovaných j emožní podávat přihlášky až do pátečního odpoledne.

Včera se v hotelu Iris na Slavii sešli soutěžní dvojice z kategorie Media, která má historicky nejvyšší účast, aby dostaly zadání úkolu-kampaně. Cílem kampaně je přesvdčit potenciální čtenáře, že pořád má smysl část klasické noviny a zvrátit trend klesajících nákladů. Počáteční rozpočet kampaně je 5 milionů korun a na splnění zadání mají tými 24 hodin. Kstegorie Media je první, která začala s plněním úkolu, poslední v řadě budou účastníci kategorie Cyber, kteří dostanou své zadání 27. dubna.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: