Soutěž WebTop100 vyhrál Creative Dock. Osobností roku je Mikýř

16. 11. 2021 | redakce
Vítězem 20. jubilejního ročníku soutěže WebTop100 se stal projekt Finding the "social” in social distancing agentury Creative Dock. Získal nejvyšší možné hodnocení. Osobností roku je Martin „Mikýř" Mikyska za svou úžasnou pouť internetem.

 

Do letošního ročníku soutěže WebTop100 digitálních řešení v Čechách a na Slovensku se přihlásilo více než 200 projektů, které hodnotilo 16 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Kritéria hodnocení jsou ve všech oblastech individuálně stanovena jejich garanty, přičemž jednotlivé kategorie pokrývají široké spektrum digitálních činností a mají ukázat publiku to nejkvalitnější, co se za uplynulý rok v rámci jednotlivých oborů událo. Vyhlášení výsledků 20. ročníku soutěže Webtop100 proběhlo 16. listopadu v Konferenčním centru City v Praze během stejnojmenné konference o digitálním marketingu. 

„S projektem WebTop100 tvoříme výkladní skříň českého digitálu, do které si může každý sáhnout jak pro pozoruhodnou inspiraci, tak pro kontakt na zajímavé tvůrce projektů,” uvádí k soutěži předseda odborné poroty, Petr Kleiner. Situace posledních dvou let posunula digitální prostředí dopředu, což je vidět i na přihlášených projektech. „Z hodnocení našich garantů je na hony cítit, že kvalitativní úroveň projektů šla meziročně opět nahoru. Mám z toho radost,” dodává Petr.

„Jsem moc spokojen jak s tím, že jsme v letošním ročníku zaznamenali zhruba 30% nárůst množství přihlášených projektů, tak s celkovým množstvím autorů digitálních řešení, kteří se do letošního ročníku zapojili,“ říká manažer projektu WebTop100 Michal Mládek.

Úroveň projektů přihlášených do kategorie Brandová kampaň byla opět velmi dobrá. Zatímco v loňském roce byl vidět poměrně velký trend reakce na aktuální události (zejména start pandemie COVID-19) a zapojení reálných zákazníků a jejich reakcí do kampaní, v letošním roce byl patrný silný trend využití influencer marketingu a přirozených ambassadorů a obecně rostoucí důraz na kvalitní content marketing,“ říká garant kategorie Brandová kampaň Daniel Kafka.  

 „Oceňuji stále častější přístup k projektům, ve kterém se na webech průběžně pracuje, validují se a přizpůsobují se potřebám návštěvníků a mění na základě zpětné vazby od zákazníků. Prostor pro zlepšení vidím v responsibilitě webů. Firmy mají obecně problém dostatečně přehledně umístit na displej telefonu všechen obsah, který se na velké monitory vejde mnohem lépe,“ hodnotí projekty Vojta Mikula, garant kategorie Firemní weby.


Martin „Mikýř" Mikyska. Zdroj: Mall.tv

Absolutním vítězem se stal projekt Finding the “social” in social distancing od agentury Creative Dock, který soutěžil v kategorii Autentická kariérní komunikace. Cílem projektu bylo udržet zdravou firemní kulturu, rozum a optimismus i v čase nekonečných lockdownů. Ve velmi krátké době se tak podařilo nastartovat mnohovrstvou interní komunikaci, jejímž prostřednictvím se dařilo propojovat všechny zaměstnance z 11 zemí, ve kterých Creative Dock v té době působil.  

Agentura Creative Dock se může v soutěži WebTop100 letos pyšnit i titulem Autor roku. Osobností roku 2021 se pak stává Martin „Mikýř" Mikyska, který se svou show Mikýřova úžasná pouť internetem na televizi MALL.TV baví celé Česko. 

Zájem o účast v soutěži je důkaz toho, že cesta postupné proměny konceptu WebTop100 směrem ke komplexnímu pokrytí digitálních disciplín dává cílovému publiku smysl. I v příštím ročníku tedy plánujeme v nastoleném trendu pokračovat a doufáme, že se nám opět podaří do soutěže přilákat další profesionály z digitálního prostředí, kteří se budou chtít pochlubit svými projekty," doplňuje Michal Mládek.


Níže naleznete Kompletní výsledky. 


Výsledky Soutěže WebTop100 v roce 2021

 

Kategorie Ecommerce projekt:    

  1. MEGAPIXEL s. r. o. (Vlastník: MEGAPIXEL s. r. o., Autor: PeckaDesign, s.r.o.) - www.megapixel.cz

  2. KAMA (Vlastník: Kama spol. s r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.kama.cz

  3. Printscreen (Vlastník: Tomáš Stoklasa, Autor: BlueGhost s.r.o.) - www.printscreen.cz

 

Kategorie Firemní web - malé a střední firmy:

  1. Nový web Rodinného pivovaru Bernard (Vlastník: Rodinný pivovar Bernard a.s., Autor: FG Forrest, a.s.) - www.bernard.cz

  2. Accolade (Vlastník: Accolade s.r.o., Autor: VISUALIO s.r.o.) - www.accolade.eu

  3. Firemní web České zbrojovky (Vlastník: Česká zbrojovka a.s., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - www.czub.cz

 

Kategorie Firemní web - velké firmy:

  1. Nový web PPF (Vlastník: PPF a.s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - www.ppf.eu

  2. Komerční banka, a. s. (Vlastník: Komerční banka a.s., Autor: Komerční banka a.s.) - www.kb.cz

  3. jtis.cz (Vlastník: J&T INVESTIČNÍ SPOLEČNOST, a.s., Autor: SiteOne, s.r.o.) www.jtis.cz

 

Kategorie Startup:

1.    Mutumutu - zdravé životní pojištění (Vlastník: Mutumutu s. r. o., Autor: Mutumutu s. r. o.) - www.mutumutu.cz

2.    Cyrkl (Vlastník: CYRKL Zdrojová platforma, s.r.o., Autor: BlueGhost s.r.o.) - www.cyrkl.com

3.    Digitalizace obcí – vesnice.online (Vlastník: Jiří Kadlčík & Tomáš Klíma, Autor: Jiří Kadlčík & Tomáš

       Klíma) - www.biskupiceuluhacovic.cz

 

Kategorie SEO:

       1.    Kalkulátor (Vlastník: CreativeDock s.r.o., Autor: CreativeDock s.r.o.) - www.kalkulator.cz

       2.    ČSOB Pojišťovna (Vlastník: eVisions Advertising s.r.o., Autor: eVisions Advertising s.r.o.) - www.csobpoj.cz

       3.    FAVI (Vlastník: eVisions Advertising s.r.o., Autor: eVisions Advertising s.r.o.) - favi.cz

 

Kategorie Retenční marekting:

1.    Můj Albert – Věrnostní program v mobilu (Vlastník: CreativeDock s.r.o., Autor: CreativeDock s.r.o.) - aplikace.albert.cz

2.    V e-mailové personalizaci lze stále hledat nové výzvy (Vlastník: SmartSelling a.s., Autor: SmartSelling a.s.) -

3.    Automaticky triggerovaná cross sellová kampaň (Vlastník: Vivantis a.s., Autor: SmartSellling a.s.) - www.sperky.cz

3.    Průvodce psychomotorickým vývojem dítěte do 1 roku po vzoru Montessori přístupu (Vlastník: VALINA FASHION s.r.o., Autor: SmartSellling a.s.) - Měsíční průvodce vývojem dítěte

 

Kategorie Výkonnostní marketing:            

1.    Cycology.cz - když doba hraje do karet (Vlastník: CYCOLOGY s.r.o., Autor: Effectix.com s.r.o.) - www.cycology.cz

 2.    Hedepy: z nuly na 34% SoM v online terapii (Vlastník: UnicornsLab s.r.o., Autor: UnicornsLab s.r.o.) - hedepy.cz

 3.    Supradyn – uvedení značky skrze digitál? Proč ne! (Vlastník: BAYER s.r.o., Autor: LCG New Media s.r.o.) - www.supradyn.sk

 

Kategorie Videoreklama:

  1. SIMU (Vlastník: MEDIA AGE s.r.o., Autor: MEDIA AGE s.r.o.) - INCIDENT #35: Zažij SIMU na vlastní kůži!

  2. Fosílie, s.r.o. (Vlastník: E.ON Česká republika, s. r. o., Autor: Elite Solutions, s.r.o.) - ELITE SOLUTIONS FOSILE - Case Study

  3. Cleany.cz (Vlastník: WeBetter s.r.o. (AIM Group Prague s.r.o.), Autor: WeBetter s.r.o. (AIM Group Prague s.r.o.)) - Online čistírna s dopravou Cleany.cz

 

Kategorie Digitální PR:

  1. ARTSTUDIO.app (Vlastník: Hana Nováková, Autor: Hana Nováková) - www.ARTSTUDIO.app

  2. Confer-O-Matic (Vlastník: Confer-O-Matic s.r.o., Autor: Confer-O-Matic s.r.o.) -www.conferomatic.com

  3. Péče o duševní zdraví ve firmách je klíčová (komplexní digi PR) (Vlastník: Soulmio s.r.o., Autor: Soulmio s.r.o.) - http://www.soulmio.com

Kategorie Influencer marketing:  

  1. I bez retuší vám to sluší (Vlastník: ZOOT a.s., Autor: GINFIZZ s.r.o.) - www.zoot.cz/bez-retusi

  2. Pepsi - The Essential Objects (Vlastník: MUSTARD s.r.o., Autor: MUSTARD s.r.o. / CAN Media s.r.o.) - Pepsi Retro s Kazmou
  1. Mastercard vstupuje do českého esportu (Vlastník: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY, Autor: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY) - youtu.be/Z35M9Fw_Aho

 

Kategorie Autentická kariérní komunikace:


  1. Finding the „social“ in social distancing (Vlastník: CreativeDock s.r.o., Autor: CreativeDock s.r.o.)

  2. HR video - víme, kdo jsme a koho hledáme (Vlastník: Effectix.com s.r.o., Autor: Effectix.com s.r.o.) -www.tesimesenaspolupraci.cz 

  3. Pracujte ve firmě, kde se lidí řídí sami (Vlastník: Applifting s.r.o., Autor: Applifting s.r.o.) - www.startupjobs.cz/startup/applifting

 

Kategorie Digitální tranformace:

  1. Systém my213.cz (Vlastník: RBP, zdravotní pojišťovna, Autor: RBP, zdravotní pojišťovna) - www.my213.cz

  2. Self Care rodina portálů a aplikací innosvět (Vlastník: Innogy Česká republika a.s., Autor: Internet Projekt, s.r.o.) - https://www.innosvet.cz/aplikace-innosvet
  3. REZEO (Vlastník: MYJO, s.r.o., Autor: MYJO, s.r.o.) - www.rezeo.cz

 

Kategorie Obsahový marketing:

  1. LISTERINE - Najdi svůj typ (Vlastník: Fragile media s.r.o., Autor: Fragile media s.r.o.) - Najdi svůj typ LISTERINE a vyhraj!

  2. Nepostradatelný LMC Content hub (Vlastník: LMC s. r. o., Autor: Boomerang Communication s.r.o.) - magazin.lmc.eu

  3. We Love Cycling (Vlastník: MUSTARD s.r.o., Autor: MUSTARD s.r.o.) - www.welovecycling.com

 

Kategorie Firemní podcast:

  1. BlueGhost Update (Vlastník: BlueGhost s.r.o., Autor: BlueGhost s.r.o.) - www.blueghost.cz

  2. Ze života e-mailu (Vlastník: SmartSelling a.s., Autor: SmartSelling a.s.) - www.smartemailing.cz/podcast

  3. AffilBox Podcast (Vlastník: AffilBox s.r.o., Autor: AffilBox s.r.o.) - www.affilbox.cz/podcast

     

Kategorie Brandová kampaň:

  1. MUNICHALLENGE (Vlastník: MEDIA AGE s.r.o., Autor: MEDIA AGE s.r.o.) - mediaage.cz/tady-to-zacina

  2. Tiger Battles 2020 (Vlastník: Friendly s.r.o., Autor: Friendly s.r.o.) - Tiger Battles Case Study 202

  3. Lego Minecraft Speedrun (Vlastník: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY, Autor: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o. INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY) - www.legospeedrun.cz

 

Kategorie Zahraniční expanze:

  1. ETNETERA: Z PRAHY DO SYDNEY (Vlastník: Etnetera Group a.s., Autor: Etnetera Group a.s.) - nas.motion.cz/sharing/yNGyTnzqJ

  2. VysokeSkoly.sk (Vlastník: EDUroute s.r.o., Autor: EDUroute s.r.o.) - www.vysokeskoly.sk

  3. Aplikace Eurostat VR (Vlastník: eMan a.s., Autor: eMan a.s.) - https://www.eman.cz/blog/bezna-realita-uz-firmam-nestaci-sve-procesy-presouvaji-do-virtualniho-prostredi/   

 

Kategorie Lead Generation:

  1. Fashion Line by KOMA (Vlastník: KOMA MODULAR s.r.o., Autor: KNOW HOW solutions s.r.o. a Creepy s.r.o.) - www.fashion-line.eu

  2. Dostupný advokát (Vlastník: Dostupný advokát s.r.o., Autor: Jirka Chomát a širší kolektiv dodavatelů) - dostupnyadvokat.cz

  3. Wienerberger konfigurátor domu (Vlastník: Wienerberger s.r.o., Autor: Wienerberger s.r.o.) - muj.e4dum.cz

 

Speciální ocenění:

 

 

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.