Spotify spustila svou dosud největší kampaň. Cílí na lidské touhy a potřeby

18. 5. 2018 | Milada Zemanová
Služba Spotify připravila v nové globální kampani vtipné outdoorové reklamy a videa hollywoodského rázu. V hlavních rolích se objevil například padouch na útěku a posedlá panenka.

Hudební streamovací služba Spotify spustila trailery na falešné filmy a vtipné outdoorové reklamy, to vše jako součást její dosud největší mezinárodní kampaně.

Hudba je skutečně mocná věc, která dokáže sblížit lidi, do nichž byste to nikdy neřekli. A naopak, když budete stále dokola pouštět nějakou odrhovačku (i když ji osobně pokládáte za skvělou), můžete si znepřátelit lidi, kteří vás do té doby měli rádi. Přesně na toto upozorňuje nová marketingová kampaň „Love what you love” (Miluj, co miluješ, pozn. redakce).

Tato kampaň je poklonou hudební aplikaci, která je zdarma, dokáže vysledovat vašeho oblíbeného hudebníka a objevit nové skladby. S ní spojené reklamy působí jako filmové trailery, jsou plné zvratů a samozřejmě nesmí chybět chytlavý hudební podkres.

První trailer s názvem, „Chase love” ( Ulov lásku, pozn. redakce) ukazuje epickou, vysokorychlostní honičku, ve které se padouch snaží uniknout policistům. Toto hollywoodské klišé však nedopadne tak, jak byste možná očekávali a může za to Miley Cyrus.

Další trailer nese název „Horror Love” (Děsivá láska, pozn. redakce) a tentokrát se v hlavní roli nachází posedlá panenka. Zatímco všechny posedlé věci většinou ožívají poté, co se v nich usadí nějaká duše, tato panenka přichází k životu poté, co zaslechne píseň od zpěvačky Camila Cabello. A to je teprve hrůzostrašné!

Nicméně zde kampaň neskončila, ale byla podpořena také řadou povedených outdoorových reklam. Ty se inspirovaly seznamovacími aplikacemi. Některé reklamy jsou spojené s konkrétním hudebníkem, jako například Luke Bryan nebo Demi Lovato, zatímco jiné se zaměřily na určité lidské touhy.

Například jako tato „Aplikace zdarma pro ty, kteří vědí, jak to mají rádi". Asi jako Montell Jordan ve své R&B skladbě „This is how we do it”.

Další lákavá nabídka zněla „Aplikace zdarma pro lidi, kteří se chtějí zamilovat do někoho, kdo je špatný v lásce". A špatná v lásce je i zpěvačka Halsey, ve své písni Bad at love, ve které vystřídá hned několik milenců a nefungujících vztahů.

Pokud vás zajímají celebrity, tak by vás jistě oslovil text „Aplikace zdarma pro lidi, kteří jedou po populárních osobnostech". Protože právě seznam populárních hudebníků předloží posluchačům nabídka Today's Top Hits.

Na nikoho není v této kampani zapomenuto, což vyjadřuje slogan „Aplikace zdarma pro lidi, kteří potřebují hodně pozornosti". Propaguje na Spotify výběr ambientních skladeb „Deep Focus”, který uvede posluchače do stavu koncentrace.

A pokud se zajímáte o bohatství svých partnerů, pak na vás určitě zapůsobí copy: Aplikace zdarma pro všechny, které nažhaví solventnost. Ta je spojená se zpěvákem, co si říká Bank Account.

Zdroje: Adweek , AdAge

Kam dál?

Aplikace Spotify je svými kampaněmi proslulá. Připomeňte si, jak vloni o Vánocích rozdávala rady pro novoroční předsevzetí. Například, že se máte vyhýbat doktorům, kteří mají v playlistu na operační sál songy Stressed Out a Stairway to Heaven!

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: