Startup DoDo spouští službu Pivní expres. Dodá sud i s příslušenstvím v den objednání

19. 7. 2019 | Petr Michl
Dopoledne se rozhodnete pro garden party se sudem a večer ji máte. DoDo přichází s velmi rychlou pivní službou. Pokud objednáte do 12 hodin, ještě ten den doveze vychlazený sud s pivem z portfolia Plzeňského Prazdroje i s příslušenstvím a pomůže s jeho zapojením.

Vychlazený sud piva či limonády dovezený přímo na letní party nebo grilování. To nabízí Pivní expres, který spustila osobní doručovací asistenční služba DoDo ve spolupráci se společnostmi Plzeňský Prazdroj a. s. a Pivní maják. Zákazníci si po celé léto mohou vybírat z široké nabídky pivních značek včetně nealko piv a limonád, které jim DoDo kurýr doveze včetně potřebného příslušenství.

Službou Pivní expres DoDo reaguje na zvýšenou poptávku po sudových baleních nápojů, která v letním období strmě roste. Mnoho lidí však nemá možnost sud na svou akci dovézt, a také samotné shánění a zapojování příslušenství je pro ně velkou starostí navíc.

Tomáš Tenkrát, business development manager startupu DoDo, říká

„Dopravit na party pivní sud není vždy jednoduché, a proto jsme se to rozhodli našim zákazníkům usnadnit. Nemusí už řešit, kdo sud koupí, naloží, přiveze a kdo sežene pípu – vše si objednají na jednom místě a pak už si mohou v klidu užít firemní večírek, grilování nebo třeba rodinnou oslavu... Naši kurýři je navíc proškolí v používání pivních setů, pomohou se zapojením a po akci příslušenství i prázdný sud opět vyzvednou a odvezou.“

Na webu Pivní expres naleznou zákazníci postupně se rozšiřující nabídku piv značek Pilsner Urquell, Radegast, Gambrinus, Kozel, ale také Birell či Frisco. Zákazník si vybere čas a místo doručení a pokud si sud objedná do 12:00, kurýr DoDo mu jej doveze ještě tentýž den. Služba je aktuálně dostupná v Praze a postupem času by mohla přijít také do dalších českých měst.


Tip redakce: 

O pivu z portfolia Plzeňského Prazdroje jsme si povídali v našem podcastu s Markem Grabovským, senior brand manager piva Radegast. Mluvili jsme nejen o současné kampani zaměřené na boj se suchem, ale také o podstatě značky, jejímu spojení s hokejem a o tom, jak ovládnout své ego a držet nastavený kurz u brandu, který se z něj už přes dekádu nevychýlil ani o píď. Otevřete si vychlazený ležák a zmáčkněte play

Štítky dokumentu: E-Commerce Startup
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.