Steve Harrison – jedna z hvězd Dnů DM

15. 7. 2010 | LIL
Ve dnech 8. a 9. září 2010 proběhne v Hotelu Pyramida v Praze jubilejní 5. ročník konference Dny direct marketingu. Mezi řečníky zazáří mimo jiné také - Steve Harrison - označovaný za „největšího DM kreativce této generace“. Přednáška na téma „Problem Solution or how to have the big marketing idea that‘s at the heart of all great creative work“ bude hlavně o řešení problémů a hledání nápadu, který je základem každé úspěšné kreativní práce.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.b2bmedia.cz

Ve dnech 8. a 9. září 2010 proběhne v Hotelu Pyramida v Praze jubilejní 5. ročník konference Dny direct marketingu. Mezi řečníky zazáří mimo jiné také - Steve Harrison - označovaný za „největšího DM kreativce této generace“.
Přednáška na téma „Problem Solution or how to have the big marketing idea that‘s at the heart of all great creative work“ bude hlavně o řešení problémů a hledání nápadu, který je základem každé úspěšné kreativní práce.
Každý hledá »velkou kreativní myšlenku«. Aby byla ovšem taková myšlenka k něčemu dobrá, musí být podepřena dobrým marketingovým konceptem – tedy tím, co Steve Harrison označuje jako „Big Marketing Idea“. Z jeho přednášky se dozvíte, kolik nápadů pramení z modelu Problém/Řešení a jak tento přístup ovlivňuje všechny nejúspěšnější kreativní počiny z kategorií digital, direct a advertising.
Steve Harrison působil dvacet let jako European Creative Director OgilvyOne a jako Global Creative Director Wunderman. Zároveň ovšem stihl rozjet svou vlastní agenturu HTW, která za svou práci získala řadu ocenění v soutěži Cannes Lions, a postupně se tak stala celosvětovým symbolem kreativity. Žádný kreativní ředitel během své kariéry nedosáhl tolika ocenění jako Steve, který je navíc získal za práci pro takové společnosti jako Vodafone, Xerox, IBM, American Express a Microsoft.
Když Steve ukončil profesionální kariéru, Campaign magazine ho označil za „největšího DM kreativce této generace“.
Minulý rok vydal Steve knihu „How to do better creative work“, která se stala bestsellerem na pultech Velké Británie, a do konce roku proto bude vydána i ve španělském a italském překladu.
Část textů z výše uvedené publikace Steva Harrisona a také ukázky zajímavých kampaní z dílny „největšího kreativce této generace“ najdete zde (soubor PDF).

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: