Striptýz v e-commerce prodává dámské prádlo

10. 7. 2014 | Petr Michl
Nový koncept v e-commerce. Chceš striptýz? Tak si tu podprsenku a kalhotky nejdřív kup!

Co kupují muži ženám jako dárky? Převažují květiny, oblečení, čokoláda a šperky, spodní prádlo darují jen 2 muži ze 100. Značka spodního prádla Marisa Lingerie se to snažila změnit skrze digitální technologie a na její sexy past se načapaly tisícovky mužů.

Brazilská agentura Almap BBDO měla v zadání mimo navýšení prodejů i rozšířit zákaznickou bázi a přiblížit mužům více samotnou značku. Běžné bannery by to pravděpodobně nesvedly. Výsledkem proto byly nativní reklamy vzniklé díky partnerství s tamním časopisem Playboy. V jeho tabletové iPad a Android verzi byly vytvořeny série nativních celostránkových reklam. Sexy modelky dělilo od nahoty jen sexy prádlo. Když jim ho muži chtěli sundat, museli konkrétní kalhotky či podprsenku koupit. Na e-shopový striptýz se můžete podívat níže ve videu s případovou studií.

Ano, možná vám to přijde trochu laciné. Výsledky ale celá akce rozhodně měla. Nakoupilo 8 000 mužů a nakonec mohli být spokojeni oni s virtuálním striptýzem a poněkud trvaleji jejich partnerky s novým prádlem. Kampaň byla také oceněna v rámci Cannes Lions v kategorii Rich media advertising for mobile devices. Z akce navíc vyplývá cenné poučení - za kačku svlíkačku" funguje i v e-commerce.

Zdroje: AOTW, Digital Synopsis

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.