Susan Boyle za 14 dní vydělal prodejem svého debutu 5 milionů liber

11. 12. 2009 | RaTP
Vypadá to jako skvělý příklad marketingově úspěšného konceptu. Nezajímavá a chudá žena se díky televizní show Britain´s Got Talent stane fenoménem, který zvedne sledovanost a vybuduje si dostatečné renomé i na pozdější léta. A teď se tato vize naplňuje. Susan Boyle si díky kontraktu na 15% zisku z prodaných nosičů přišla za 14 dní na neuvěřitelných pět milionů liber. Disků se prodalo přes 3,3 milionů kusů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Vypadá to jako skvělý příklad marketingově úspěšného konceptu. Nezajímavá a chudá žena se díky televizní show Britain´s Got Talent stane fenoménem, který zvedne sledovanost a vybuduje si dostatečné renomé i na pozdější léta.
A teď se tato vize naplňuje. Susan Boyle si díky kontraktu na 15% zisku z prodaných nosičů přišla za 14 dní na neuvěřitelných pět milionů liber. Disků se prodalo přes 3,3 milionů kusů.
Výdělečné by mělo být i její turné po Británii a ve výhledu možná i po světě.
Odborníci odhadují, že cena značky "Susan Boyle" ještě poroste - k jejímu vyhasnutí dojde nejdříve koncem roku 2010.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.