Svět McDonald's ožívá v ikonické stolní hře Monopoly

3. 1. 2019 | Kristýna Vozková
Jste skutečnými milovníky BigMaca? Potom je tato varianta známé stolní hry stvořená právě pro vás. McDonald's Australia představuje svůj barevný svět v nové verzi hry Monopoly.

Jedna z nejznámějších a nejúspěšnějších stolních her vůbec se dočkala nové varianty jako stvořené pro milovníky fastfoodů. McDonald's Australia přenesl za pomoci grafického studia MORPHINE Motion Graphic svůj hamburgerový svět do ikonických Monopolů. Kromě realitních makléřů v něm narazíte i na zamilované páry pochutnávající si na hamburgerech, na milého manažera prodejny McDonald's a poslíčka na stylové červené Vespě. Grafici si vyhráli se skutečně barevnými 3D animacemi všech postaviček, budov a dalšího příslušenství do nejmenšího detailu. Grafické návrhy zahrnovaly vše od samotné hrací plochy až po květy na sousedčině trávníku.

Australské pobočky McDonald's se tímto krokem snaží vylepšit uživatelskou zkušenost a ukázat svým fanouškům, že se jim značka kromě dobrého jídla dokáže nabídnout i skvělou zábavu. V rámci uvedení nové varianty hry vznikly také dva krátké spoty, které divákovi představují nový barevný svět se všemi jeho detaily. Kampaň měla na starosti agentura VML Australia.

Zdroje: trendhunter.com,  thearthunters.com, behance.net

 

Kam dál?

 

Pamatujete si na mobilní hru, ve které jste si mohli zkusit vést supermarket? Představilo ji před dvěma lety Tesco a umožnila hráčům vyzkoušet si na vlastní kůži stát se manažerem obchodu.

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: