Televizeseznam.cz se přejmenuje na Stream

1. 6. 2021 | redakce
Byl to Stream.cz, pak Televizeseznam.cz. A teď přichází návrat ke značce Stream. Přestali jste v posledních 2 letech název Stream používat, nebo vám spíš „neseděla do pusy“ Televize Seznam?

Videoportál internetové jedničky Seznam.cz mění svůj název. Z adresy www.televizeseznam.cz se veškerý obsah, který čítá přes 600 pořadů a stovky tisíc videí, přesune na fanouškům známou doménu www.stream.cz

Videoportál Televizeseznam.cz vznikl před 2 lety v souvislosti se spuštěním Televize Seznam v terestrickém vysílání a značka Stream se najednou ocitla částečně v ústraní. A vlastně po celou dobu bylo vidět, že investice z dob videoportálu Stream.cz do vlastní tvorby, jakou představují seriály Pěstírna, Kancelář Blaník nebo Autobazar Monte Karlo, jsou pryč. Atraktivitu videoporátlu nicméně zvýšilo to, že podobně jako svou homepage otevřel Seznam.cz svou platformu (a s tím šanci proma na zmíněné domovské stránce českého internetu) i pro partnerský obsah. „…Během velmi krátké doby se nám podařilo vytvořit silnou platformu pro distribuci a monetizaci videí českých tvůrců. Množství pořadů neustále rozšiřujeme a jsme otevření novým partnerům. Počet přehrání videí dosáhl loni 300 milionů a meziročně se zvýšil o sto procent. Rychlé tempo držíme i v tomto roce, kdy jsme za první čtyři měsíce už na 129 milionech,“ říká Igor Kalaš, ředitel Business Development Seznam.cz.

Ivan Mikula, ředitel Televize Seznam, na Kalaše navazuje:

„Terestrická Televize Seznam spuštěná v lednu 2018 prošla v loňském a letošním roce výraznou programovou proměnou, která měla velmi pozitivní dopad na sledovanost televize. V lednu letošního roku jsme podle měření ATO měli měsíční divácký zásah 2 905 000 diváků. Kromě pořadů určených pro terestrické vysílání chceme divákům do budoucna nabízet i množství dalšího, primárně online obsahu, například bonusová videa, články týkající se samotných pořadů a další zajímavosti. Součástí programového schématu je navíc velké množství akvizičního obsahu, který není vzhledem k licenčním podmínkám dostupný pro online vysílání. I proto jsme se rozhodli obě platformy brandově odlišit.“

Největším obsahovým hitem blízké budoucnosti má být 3. řada online seriálu z hokejového prostředí. Lajna, který je produkován společně se slovenskou TV JOJ.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.