Televizní podzim výrazně povzbudí inzerenty

5. 5. 2010 | TAM
Podzim s českými televizemi bude ve znamení souboje velkolepých show. Do boje o inzerenty se postaví Prima s licencovaným programem (za který dala podle některých zákulisních informací až 120 milionů korun) Česko-Slovensko má talent, proti kterému Nova postaví vlastní (ale ne nepodobný) formát Česko-Slovensko hledá hvězdu. Česká televize pak představí čtvrté pokračování show StarDance.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podzim s českými televizemi bude ve znamení souboje velkolepých show. Do boje o inzerenty se postaví Prima s licencovaným programem (za který dala podle některých zákulisních informací až 120 milionů korun) Česko-Slovensko má talent, proti kterému Nova postaví vlastní (ale ne nepodobný) formát Česko-Slovensko hledá hvězdu. Česká televize pak představí čtvrté pokračování show StarDance.
A zajímavé to bude zejména u komerčních televizí.
"Očekáváme, že napětí bude podobné, jako když proti sobě před pěti lety byli postaveni Big Brother a VyVolení," uvádí mediální analytik Ivan Lečtyř. "Pokud bych měl dát osobní tip, sázím, že Prima bude mít úspěšnější zahájení, ale diváky neudrží. Ze souboje tak vyjde vítězně Nova."
Konkurenční boj by navíc mohl vytvořit prostředí zajímavé i pro inzerenty. "Pestrá nabídka s příznivými cenami by mohla rozhýbat stojatý trh televizní inzerce," domnívá se Lečtyř.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: