Tesco Clubcards pro ČR možná už v létě

2. 3. 2010 | KER
Věrnostní program Clubcard, který by měl zvýšit zákaznickou loajalitu, jež je v dnešní době ceněná zlatem, zavede ve zkušebním provozu české Tesco. Za nejpravděpodobnější termín lze označit období letních prázdnin. Informaci přinesl portál Retailinfo.cz.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.tesco.co.uk

Věrnostní program Clubcard, který by měl zvýšit zákaznickou loajalitu, jež je v dnešní době ceněná zlatem, zavede ve zkušebním provozu české Tesco. Za nejpravděpodobnější termín lze označit období letních prázdnin. Informaci přinesl portál Retailinfo.cz.
Obdobný program již téměř rok funguje na Slovensku, pilotně byl otestován v Malayisii. Kromě toho jej zákazníci využívají i v Británii a Irsku.
Česká karta by měla být pravděpodobně kompatibilní se Slovenskou. Zákazník na ni za každý nákup sbírá body, jejichž počet je přímo úměrný útratě. Za ty pak získává každé tři měsíce poštou slevové poukázky. Cílem programu je pak samozřejmě získání nových akvizic a zvýšení zákaznické loajality. "Jeden loajální zákazník má cenu 12 neloajálních zákazníků," podotkl Dan Dures ze společnosti Dunnhumby, která se na věrnostním programu Teska podílí.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: