Tesco opouští po třiceti měsících Leo Burnett

7. 7. 2010 | KER
Tesco ukončilo svoji dlouhodobou spolupráci s agenturou Leo Burnett. Za vítěze tendru na komunikační služby vyhlásilo Tesco agenturu RMP - Retail marketing practice. A není bez zajímavosti, že agenturu RMP založil teprve před čtyřmi měsíci dosavadní ředitel Leo Burnett Advertising - Mark Wright. Tato "malá domů" úspěšně pobouřila část odborné veřejnosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Tesco ukončilo svoji dlouhodobou spolupráci s agenturou Leo Burnett. Za vítěze tendru na komunikační služby vyhlásilo Tesco agenturu RMP - Retail marketing practice. A není bez zajímavosti, že agenturu RMP založil teprve před čtyřmi měsíci dosavadní ředitel Leo Burnett Advertising - Mark Wright. Tato "malá domů" úspěšně pobouřila část odborné veřejnosti.
Mark Wright se ovšem hájí, že nová agentura RMP bude roli plnit mnohem lépe. Pro média například ohlásil, že RMP není pouze komunikační agenturou, ale společností, která je schopna poskytnout komplexní slžby v oblasti retailu.
„Leo Burnett pro nás po celou dobu zajišťovali nejen vhodná kreativní řešení, ale vybudovali i pracovní tým a soubor procesů, jež plnily všechny naše požadavky a potřeby během období rychlého růstu,” prohlásil ke vzniklé situaci Michal Štádler, marketingový ředitel Tesco. „Stávající agenturu jsme o tendru informovali již v únoru. Nicméně vzhledem k řadě personálních změn, včetně odchodu generálního ředitele a ředitele klientského servisu a následnému založení agentury RMP, jsme do tendru pozvali společně s Leo Burnett a dalšími i tuto nově vzniklou agenturu. RMP se specializuje na komunikaci retailových společností a dalších firem působících v oblasti maloobchodu, což se ukázalo jako výhoda.“

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: