The Social Swipe: Plakát neziskové organizace umožňující okamžitý dar kartou

6. 5. 2014 | Petr Michl
Jeden táhlý pohyb kartou a je to, jak ukrojit chleba hladovějícímu dítěti. Charita Miserior vytvořila CLV panel, který láká k příspěvkům a umožňuje jejich zaplacení během několika vteřin. Jednoduše geniální.

Neziskové organizace se snaží své potenciální dárce dojmout či šokovat a dát jim pocit, že i jejich příspěvek může něco změnit.  Tyto komunikační strategie jsou v nejlepším pořádku, mnoho organizací ovšem na konci selhává v tom, že si neumí říct o peníze a nabídnout jednoduchý způsob, jak dar poskytnout. Přesně této chybě se snažila vyvarovat původem německá charita Miserior - vytvořila CLV panel s výzvou k akci a rýhou pro zasunutí platební karty - stačí jí projet a dar je odeslán.

Digitální řešení jí pomohla realizovat agentura Kolle Rebbe. Jeho cílem mělo být překonat bariéru mezi přenesením sdělení k recipientovi a jeho poskytnutním skutečného daru. A čím by to mohlo jít lépe než s platební kartou, kterou využívá v Evropě k placení v průměru 40 % lidí?  Inovativní CLV panel měl několik výzev k akci. Nápis "Feed Them"  volal po nakrmení dětí v Peru... a k poskytnutí daru ve výši 2 eur stačilo jen projet kartou svrchu dolů rýhou uprostřed dvou digitálních obrazovek. Rýha v danou chvíli půlila obraz bochníku chleba, projetí rýhy kartou pak zároveň vyvolalo virtuální ukrojení krajíce - skvělý symbol toho, co mohl konkrétní příspěvek znamenat.

U výzvy k pomoci uvězněným dětem na Filipínách pro změnu karta řezala pouta z kusu lana. Digitální řešení v tomto případě nabízí jednoduchou cestu, jak přispět darem na dobrou věc. Tak jednoduchou, že si člověk v sobě výmluvy na špatnou paměť nebo složitost vyplňování variabilních symbolů neobhájí. Všem lidem zlákaným k rychlému dobrému skutku navíc přišel děkovný dopis s prosbou o pravidelný měsíční příspěvek. Hodnota takto získaných donorů se pak samozřejmě stala mnohonásobná.Organizace Miserior pomáhá lidem v chudobě už od roku 1958, takže má s s fundraisingem velké zkušenosti.  Je nicméně příjemné vidět, že si dokáže své poslání ulehčit i s pomocí moderních technologií.

Zdroj: Advertolog

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.