Tiger Woods je nejriskantnějším ambasadorem značek

29. 8. 2011 | ZeB
Značky spojené s americkým golfistou Tigerem Woodsem mají největší pravděpodobnost čelit bojkotu v případě „nevhodného chování“ celebrity.

Značky spojené s americkým golfistou Tigerem Woodsem mají největší pravděpodobnost čelit bojkotu v případě „nevhodného chování“ celebrity.

Téměř čtvrtina (23%) dotázaných ve Spojených státech amerických a 19% respondentů ve Velké Británii uvedlo, že přestupky Tigera Woodse je přiměly k ukončení nákupu produktů, které Woods propaguje více než jiné celebrity.

Tyto výsledky přinesl průzkum agentury Ipsos Mori.

Značky Gatorade, AT & T, Tag Heuer, Gillette, Accenture a Golf Digest ukončily svá partnerství se světoznámým golfistou po zaregistrování zpráv o jeho soukromém životě, které se objevily v roce 2009.

Aktuálními sponzory Tigera Woodse jsou Electronic Arts a japonská společnost Kowa.

Z výsledků průzkumu, který byl proveden v červenci 2011, vyplynulo, že nákupní chování zákazníků je ovlivněno chováním ambasadorů značek, a to jak v pozitivních, tak i negativních rovinách.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk

Štítky dokumentu: Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: