Toyoty mezi spotřebiteli v USA propadly

18. 6. 2010 | RaTP
Ze studie společnosti J.D. Power and Associates, která se každoročně zaměřuje na zákaznické hodnocení kvality automobilových značek, vyplývá, že americké značky letos poprvé překonaly automobily dovezené ze zahraničí. Stalo se tak poprvé za 24 let, kdy je studie prováděna.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Ze studie společnosti J.D. Power and Associates, která se každoročně zaměřuje na zákaznické hodnocení kvality automobilových značek, vyplývá, že americké značky letos poprvé překonaly automobily dovezené ze zahraničí. Stalo se tak poprvé za 24 let, kdy je studie prováděna.
Důvodem je jednoznačně pokles důvěry ve vozy automobilky Toyota. Ta totiž tvořila nezanedbatelnou část trhu v USA a její propad se tak odsrazil i na preferencích zákazníků, kteří začínají vyhledávat domácí vozy.

J.D. Power sestavuje žebříček na základě průzkumu mezi majiteli nových aut, za prvních 90 dní jejich používání.
Z hlediska jednotlivých značek obsadil podle studie první místo v kvalitě německý výrobce sportovních vozů Porsche. Na druhé příčce se umístila luxusní značka Acura japonské společnosti Honda Motor, za kterou následovala německá značka Mercedes-Benz. Z amerických značek byla nejvýše značka Ford, která obsadila páté místo.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.