Twitter představuje e-commerce tlačítko Buy now

9. 9. 2014 | Irena Šovčíková
Twitter oficiálně začal s testováním tlačítka, které umožní uživatelům nakoupit snadno a přímo v prostředí sociální sítě.

Dlouhoočekávaná chvíle je konečně tu. Mikroblogovací sociální síť Twitter oficiálně vstoupí i do světa e-commerce. Testuje totiž tlačítko, které umožní nákup přímý nákup. Zatím je ale ve fázi testování.

O tom, že Twitter zvažuje nasadit e-commerce prvek se nesly zvěsti už dlouho. Nyní ji ale potvrdili přímo zástupci sociální sítě. V nejbližší době se bude funkčnost tlačítka Buy Now, díky kterému půjde provést nákup zboží přímo v rámci sociální sítě, testovat mezi vybranou skupinou obchodů a uživatelů. Testování se například zúčastní luxusní oděvní značka Burberry nebo skupina Megadeath. Pokud půjde všechno tak jak má, brzy by tuto službu měli mít možnost využít všichni.

A jak to vlastně má fungovat? Uživatel si bude na telefonu procházet svůj feed na Twitteru a narazí na nějaký produkt, například tričko, nebo CD. V případě, že si jej rozhodne koupit, nebude muset přecházet na e-shop, vybrané zboží si jednoduše nakoupí v několika krocích přímo na Twitteru. Ten se při realizaci svého e-commerce tlačítka spojil s firmou Stripe, která se zabývá on-line platbami. To by mělo znamenat zaplacení a celkovou objednávku v několika snadných krocích, rovnou  na mobilu.

Podle vedoucího commerce sekce na Twitteru, Nathana Hubbarda, má spojení nakupování a sociálních sítí, konkrétně samozřejmě Twitteru, dvě hlavní výhody. Pohybují se na nich influenceři, kteří mohou ovlivnit nejednoho uživatele a navíc funguje v reálném čase. Twitter chce v současnosti co nejvíce testovat, jaké produkty se budou přes tlačítko Buy now prodávat lépe. Je ale docela jasné, že dům nebo auto si přes sociální síť asi nekoupíte - novou šálu nebo doplněk ale bez problému.

Jednoduchost procesu a samotné prostředí navíc vybízí k impulzivním nákupům. Pro některé segmenty by tak zavedení nakupovacího tlačítka mohlo být velmi zajímavou novinkou. Velmi diskutovaným segmentem jsou například hudebníci, kteří se svou silnou fanouškovskou bázi mohou tweetováním prodávat lístky na koncert, trička nebo CD. I proto jsou v testovací skupině silně zastoupeni.

Twitter se svými posledními kroky zjevně snaží více otevřít značkám a marketérům. Pokud vše půjde správně, mohl by se z něj brzy stát zajímavý nástroj pro marketing s okamžitou odezvou.

Zdroj: Mashable

Štítky dokumentu: E-Commerce Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.