Corona přináší slunce lidem na zahrádce restaurace, i když je pod mrakem

9. 9. 2014 | Michl Petr
Co můžete dělat, když je vaše značka svázaná se sluncem a ono je pod mrakem? Značka piva Corona se ho lidem na zahrádce restaurace rozhodla znovu přinést.



Značka piva Corona je přímo svázaná s plážemi a sluncem, ostatně jejich slogan zní: „Najdi svou pláž." Ve svém novém marketingovém kousku se snažila přinést více slunečních paprsků obyvatelům kanadského Toronta, kde je přeci jenom léto kratší. Sezení na zahrádkách restaurací je fajn, ale pod zamračenou oblohou to zkrátka není tak příjemné. Podívejte se ve videu, jak  Corona tento problém vyřešila a přinesla lidem slunce zpět.

Corona tak dokazuje, že i když nemůžete zrovna postavit reklamu na vyzvednutí chuti,  lze akcentovat jiná témata. Corona je navíc v mnoha zemích primárně sezónní pití na léto, danou reklamou dává najevo, že trochu slunce si můžete dopřát s tím správným pivem, i když jeho paprsky už dávno tak nehřejí. Nemůžeme ovšem říct, že by toto byl tak originální koncept. Z pivních značek  v minulosti využila zrcadla k osvětlení zahrádky Bavaria, ačkoliv to pro ni byla jen zápletka klasického reklamního spotu.



Idea přinesení slunce byla dle nás ovšem zatím nejlépe zpracována značkou džusů Tropicana v roce 2010. Ta ho doslova rozsvítila v kanadské části Arktidy, ve městečku Inuvik. To, že se tak stalo 31. den polární noci, výrazně dodává na síle myšlenky. Zpracování reklamy je navíc vyloženě prvotřídní.



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: