Twitter přichází s testem Profesionálních profilů pro značky a tvůrce

22. 4. 2021 | Petr Michl
Je vlastně ku podivu, že je dosud Twitter neměl. Profily pro značky s kontaktními informacemi nebo adresou a mapou sídla se už nicméně testují.

Na nedávném Analyst Day Twitter naznačil, že chce přinést profily pro značky a tvůrce, které jim budou nabízet více možností a jejich publiku více informací. Nyní oznámil, že přistupuje k testu „Professional Profiles“, tedy „Profesionálních profilů“ či spíše „Profilů pro profesionály“.

Twitter k tomu říká:

„Profily pro profesionály jsou novým nástrojem, který umožní podnikům, neziskovým organizacím, vydavatelům a tvůrcům — všem, co používají Twitter k pracovním účelům, aby zobrazili informace o sobě přímo na jejich profilu. Začínáme s malým vzorkem podniků v USA a v příštích měsících dáme přístup k Profesionálním profilům dalším účtům.“

V první fotografii tohoto článku vidíte, že je možné u Profesionálního účtu nastavit i zobrazení adresy a kontaktních informací. Dříve zveřejněné ukázka (foto níže) měla mírně odlišný vzhled a navíc „kategorii podnikání“ a nový druh ověřovacího odznaku.

Jde ovšem o začátek testování a vše se může ještě změnit. Nějakou podobu profesionálních účtů známe od řady dalších sociálních médií, včetně Facebooku a Instagramu. Jistě to má své výhody a podniky se pravděpodobně mohou těšit na e-commerce vylepšení, které jim na Twitteru mohou pomoci lépe prodávat. Případ výše zmíněných sociálních médií v impériu Marka Zuckerberga může být ale varováním. Jasně odlišené podnikové a uživatelské profily nahrávají tomu, aby se u těch prvních omezil dosah jako pobídka k tomu, aby si za něj více zaplatily.  Od spekulací k hodnocení se budeme moci posunout v příštích měsících.

Zdroje: Twitter

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: