Twitter testuje nový nástroj Twitter Analytics

14. 9. 2011 | VOt
Sociální síť Twitter představila službu Twitter Analytics, která umožní uživatelům monitorování a správu jejich účtů.

Sociální síť Twitter je dobrý komunikační nástroj nejen pro soukromé využití. Své si zde najdou i mnohé značky a firmy. Svůj twitter účet mohou používat i v oblasti marketingu.


Nyní oblíbená mikroblogovací služba představila funkci Twitter Analytics. Tento nástroj slouží uživatelům pro monitorování a správu jejich účtů. Novinka je velmi užitečnou službou právě pro firmy, které tak snadno zjistí, kolik kliknutí jim daný tweet vynese.


Produkt nabízí několik výhod. Majitelům webů zobrazí detailní informace o tom, kolik tweetů odkazuje na jejich stránky a kolik jim přilákají návštěvníků. Nabídne i nejúspěšnější a nejsledovanější odkazy za den, týden nebo za celý měsíc. Twitter Analytics rovněž měří efektivitu tlačítka Twitter Button.


V současné chvíli novinku testuje pouze několik vybraných uživatelů. Twitter však plánuje analytický nástroj zpřístupnit všem v co nejbližší době.

 

Zdroj: www.mashable.com, www.techcrunch.com
 

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: