Twitter vizuálně vylepšuje účty. Připomínají Facebook

9. 4. 2014 | Petr Michl

O tom, jak Facebook vykrádá Twitter, se už psalo mnohokrát - od vytvoření možnosti followerů pro nikterak úspěšné zavedení hashtagů. Tentokrát se karta obrací a inspiraci ve ztvárnění profilů si pro změnu bere Twitter. Od včerejšího dne zavádí mnohem vizuálně atraktivnější podobu účtů, která využívá velké cover fotografie a skutečně velmi připomíná to, na co jsme zvyklí na Facebooku.

Součástí změn je i zavedení možnosti připíchnout na vrch svého profilu nejpopulárnější tweety. Tím mohou uživatelé dát lépe na odiv, co jsou zač, a firemní účty mají pro změnu lepší možnosti propagace.

Změny se projeví v průběhu následujících týdnů. Noví uživatelé dostanou aktuální podobu k dispozici rovnou. Podívat se na ní v reálu můžete například na účtu @TODAYshow.

Zdroj:  Venture Beat

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.