Twitter vybojoval ochrannou známku na slovo tweet

12. 10. 2011 | VOt
Twitter konečně získal ochrannou známku na slovo tweet. Před třemi lety si ho zaregistroval startup Twittad. Twitter proto nedávno podal na poskytovatele sponzorované reklamy žalobu.

Sociální síť Twitter získala ochrannou známku na slovo tweet. Ten se vyvinul mezi uživateli samovolně a velmi rychle se uchytil. Tweet označuje příspěvky na sociální síti, které jsou omezeny 140 znaky.


V roce 2008 si však na toto slovo zaregistroval ochrannou známku startup Twittad, který poskytuje sponzorované reklamy právě na Twitteru. Dokonce jej použil i ve svém sloganu „Let your ads meet tweets“. Minulý měsíc se ale společnost rozhodla podat na Twittad žalobu. Zároveň startupu pozastavila účet na sociální síti. Získáním ochranné známky na tweet chtěl Twitter zabránit případným nedorozuměním.


Obě strany se nakonec dohodly a situaci vyřešily bez pomoci soudu. Mikroblogovací služba Twitter dosáhla svého. Stáhla žalobu a poskytovateli sponzorované reklamy opět zprovoznila twitter účet. Twittad si bude moci slovo tweet ponechat ve svém sloganu.

 

Zdroj: www.thenextweb.com
 

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.