Twitter zavádí nový „Discovery tab“, změna má přinést více personalizovaného obsahu

2. 5. 2012 | MIP
Twitter chce být pro uživatele zdrojem zajímavých informací i bez nutnosti sledovat hromady účtů.

S pomocí Twitteru se lze dostat k mnoha zajímavým informacím, někdy je ale obtížné jejich hledání v záplavě účtů, které běžný uživatel sleduje. Uvědomuje si to i Twitter a nový Discover tab by měl pomoci situaci napravit. Obměněná položka na horní liště má přivádět uživatele k více personalizovanému obsahu. S její pomocí by měly být k nalezení příběhy relevantní pro konkrétního člověka.

Toho je docíleno tím, že odkazy v „Discover stories“ jsou zobrazované na základě algoritmů využívajících „social graph“ určitého uživatele. Jsou vyhodnoceny jeho spojení i jejich síla, skrze Discover tab je pak informován o věcech, o niž mluví relevantní okruh lidí. Vše by se mělo dít okamžitě, takže důležité příběhy se budou objevovat, jakmile se o nich začne více hovořit. Jsou navíc doplněny informací o lidech, kteří tak činí (po kliknutí na View tweets jsou vidět celé příspěvky).

 

CEO Twitteru Dick Costolo se o nové funkčnosti vyjádřil na Wired Business Conference takto: „Nový Discovery tab je naše příležitost, jak porozumět tomu, co je pro vás z aktuálního obsahu na Twitteru relevantní… Bereme v úvahu vaše zájmy, co se na Twitteru právě děje, klíčem je jednoduchost nalezení obsahu.“

Takováto změna je skutečně potřeba, protože skrze sociální síť komunikující ve 140 znacích proudí každý den čím dál více tweetů. Costolo se dokonce vyjádřil, že uživatelé pošlou 1 miliardu tweetů za dva a půl dne. Pokud nebudou uživatelé nacházet v této změti relevantní obsah, Twitter nakonec opustí. Hlavním cílem je proto nabízet lidem informace, jež je zajímají. Nová podoba Discover tab je nástrojem, který by k tomu měl dopomoci.
 

Zdroje: www.mashable.com, gigaom.com, blog.twitter.com, engineering.twitter.com
 

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.