Umění v reklamě je zalité whisky

2. 4. 2015 | Petr Michl
Někdy musíte před umem lidí, kteří realizují nápady reklamních kreativců prostě smeknout. Rozhodně je to případ ledů v japonské whisky Suntory.



Někdy musíte před umem lidí, kteří realizují nápady reklamních kreativců prostě smeknout. Rozhodně je to případ ledů v japonské whisky Suntory, které byly vyryty do tvarů zdobených těmi největšími detaily.

Nejde přitom o žádný Photoshop. Idea reklamní agentury TBWA/Hakuhodo pro byla zhmotněna s pomocí CNC zařízení, které dokáže pracovat na principu, který jde přirovnat k obrácenému procesu 3D tisku - nedodává se hmota tak, aby byl vytvořený nastavený 3D model. Hmota se naopak obrušuje, dokud ho není dosaženo.


Video zachycující opracování kostky ledu

V tomto případě jde skutečně o led. CNC zařízení muselo být předem podchlazeno na mínus 7 stupňů Celsia, aby dílo uprostřed procesu neroztálo. 3D model byl vytvořený v softwaru 123D. Miwako Fujiwara z TBWA/Hakuhodo uvedl pro AdWeek: Dotek vyhlzené whisky vyleští povrch ledu a dá celé soše překrásný lesk." Přesvědčte se o tom sami.























Zdroj: AdWeek, Dygital Synopsis

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.