UPC nesmí srovnávat své služby s Telefónicou O2

24. 2. 2010 | ILE
Pražský městský soud potvrdil své rozhodnutí ohledně zákazu srovnávací reklamní kampaně UPC. Předběžné rozhodnutí vydal již v létě. Rozhlasové a televizní spoty, jež si UPC nechalo vyrobit, srovnávaly připojení hlavních rivalů - osmimegabitové za cenu 750 Kč od Telefónicy O2 a desetimegabitové za 490 Kč od UPC. Soud ovšem reklamy označil za matoucí a zavádějící.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.upc.cz

Pražský městský soud potvrdil své rozhodnutí ohledně zákazu srovnávací reklamní kampaně UPC. Předběžné rozhodnutí vydal již v létě. Rozhlasové a televizní spoty, jež si UPC nechalo vyrobit, srovnávaly připojení hlavních rivalů - osmimegabitové za cenu 750 Kč od Telefónicy O2 a desetimegabitové za 490 Kč od UPC. Soud ovšem reklamy označil za matoucí a zavádějící.
UPC se verdikt nelíbí. "Základní parametry příslušných služeb obou společností jsou skutečně srovnatelné a přesvědčivě vypovídají o své výhodnosti či nevýhodnosti," uvedl již před časem mluvčí František Malina. Naopak Martin Žabka z Telefónicy O2 považuje obě služby za příliš konceptuelně odlišné, tudíž je nelze jednoduše porovnávat.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: