Upoutávka na Super Bowl z říše snů. Parodie vlastního memu od Victorie a Davida Beckhamových získala desítky milionů zhlédnutí

9. 2. 2024 | Petr Michl
David a Victoria Beckhamovi si ze sebe umí udělat legraci. V upoutávce na reklamu Uber Eats pro Super Bowl, v níž hrají, parodují virální scénu z dokumentu, který o Davidovi natočil Netflix. A je z toho také pořádný virál.

 

Popkulturní celebrity k reklamám vysílaným během Super Bowlu jednoduše patří. Vzhledem k jejich koncentraci v každém reklamním bloku je ale těžké utáhnout spot jen na známém obličeji. Chce to opravdu dobrý scénář, který pomůže hvězdě vyniknout. Hodně se toho ale dá vytěžit ještě před samotným dnem D. Ukazuje to značka Uber Eats, která pro svou reklamu na Super Bowlu angažovala Victorii a Davida Beckhamovy.

Loni na podzim uvedl Netflix dokument vyprávějící příběh Davida Beckhama od jeho dětství přes hvězdnou fotbalovou kariéru až po současnost. Figurovala v něm pochopitelně i jeho manželka a ta se pravděpodobně nechtěla nechat trumfnout tím, jak to měl David a jeho dvě sestry v chudé rodině na okraji Londýna těžké. Jednou z nejpopulárnějších scén dokumentu je, když vypráví na kameru, jak vyrostla také ve skromném prostředí. V tu chvíli vykukuje David zpoza rohu a nenechá ji dokončit její monolog, dokud neodpoví na otázku: „S jakým autem tě táta vozil do školy?“ Byl to Rolls-Royce, ale bylo to složitější…  

Marketéři Uber Eats se nebáli tohoto faux pas využít. Ve videu lákajícím na reklamu Uber Eats na Super Bowl má Victoria Beckham na sobě tričko s nápisem „Můj táta měl Rolls-Royce“ a mluví tom, že ona a David budou v jedné malé reklamě.

V tu chvíli ovšem její manžel opět vykukuje zpoza rohu a trvá na svém: „Buď upřímná!“ To je pochopitelně jen kreativní otvírák k tomu, jak prozradit, že budete vystupovat ve spotu během největšího reklamního svátku světa spojeném s televizním přenosem z finále nejlepší ligy amerického fotbalu NFL. A nevadí, že přitom (naschvál popleteně) mluví o baseballovém zápase nebo hockey bowlu.

Lidé milují celebrity, které si ze sebe umí vystřelit. I proto nasbírala parodie vlastního memu na sociálních sítích za 24 hodin od zveřejnění 20 milionů zhlédnutí a za týden a něco přibyly další desítky milionů. Něco nám říká, že takový organický dosah se bude samotným spotem už těžko překonávat. Jen loni ale vidělo zápas 115 milionů lidí a Uber Eats si v reklamě ovšem víc pohlídá, aby se vše točilo ohledně nabídky dopravy jídla.

Přesvědčit se můžete ostatně už nyní, protože ji značka zveřejnila ještě před velkým zápasem. Překvapivě v ní ještě více prostoru než Beckhamovi dostává Jennifer Aniston a (Ross z Přátel) David Schwimmer.

Super Bowl proběhne už 11. února. V pondělí čekejte přehled těch nejlepších spotů, které budou během něj vysílány. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: