Uživatelé Twitteru častěji šíří získané informace na blozích a fórech

10. 8. 2010 | IKE
Co se stane na Twitteru, to na něm nezůstane. Alespoň tak v pár slovech shrnul výzkum společnosti Exact Target marketingový server marketingpilgrim.com. Z něj totiž vyplývá, že uživatelé Twitteru jsou povětšinou aktivnější při šíření informací ostatními internetovými kanály, přičemž část z těchto informací je získaná právě na Twitteru.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Co se stane na Twitteru, to na něm nezůstane. Alespoň tak v pár slovech shrnul výzkum společnosti Exact Target marketingový server marketingpilgrim.com. Z něj totiž vyplývá, že uživatelé Twitteru jsou povětšinou aktivnější při šíření informací ostatními internetovými kanály, přičemž část z těchto informací je získaná právě na Twitteru.
Sečteno, podtrženo. Uživatelé Twitteru pětkrát častěji blogují alespoň jednou do měsíce, třikrát častěji publikují své produktové recenze a příspěvky do diskuzí a diskuzních fór a pětkrát častěji šíří kupony na kuponových stránkách. Mnohem častěji píší články na stránky třetích stran, postují videa, upravují Wikipedii a ze 70 % komentují blogposty na blozích ostatních uživatelů.
Co z toho vyplývá? Pokud na Twitteru budeme šířit zajímavé informace, je pravděpodobné, že se rychlostí blesku rozšíří do článků a blogů nezávislých publicistů. Jen to musíme dělat dostatečně často, s dostatečnou vytvalostí a intenzitou.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.