'V nejistých časech pandemie si lidé pomáhají, pomozme i planetě,' apeluje Greenpeace v novém spotu ke kampani #spoluproklima

17. 8. 2020 | redakce
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Organizace Greenpeace spouští novou fázi kampaně, která vyzývá českou vládu, aby neignorovala rozsáhlé hrozby globální klimatické krize. Stěžejním pilířem této fáze je krátký film z dílny režiséra a artdirectora Luboše Rezlera.

„Inspirovalo mne dění, které jsme v době karantény všichni prožívali na vlastní kůži i zprostředkovaně díky médiím a sociálním sítím. Přístup každého z nás k tomu, co je opravdu důležité, se během pandemie změnil. Byli jsme svědky toho, jak jako společnost dokážeme stát jeden při druhém a navzájem si pomáhat,“ popisuje Rezler klíčovou myšlenku, která stála na začátku krátkého filmu, kde prostřednictvím tří hlavních postav vidíme nejen dopady koronaviru, ale také krizi ekologickou zobrazenou mimo jiné v podobě kolapsu českých lesů. „Hlavním motivem je empatie, která se v lidech probudila, a rádi bychom, abychom podobně empatičtí dokázali být i v případě změn klimatu,“ dodává Rezler.


„Globální klimatická krize je tu s námi mnohem déle než pandemie Covid-19 a je třeba na ní reagovat dříve, než bude pozdě, a s podobnou intenzitou,“ říká Michaela Ledererová, programová ředitelka Greenpeace.

V hlavních rolích mladého dobrovolníka, zdravotní sestry a babičky se představují Radim Nevyhoštěný, Barbora Lodeová a Michaela Křivánková, o kameru se postaral Tomáš Kotas, stříhal Filip De Pina, hudbu dodal Jan Šléška, zvuk obstaralo studio Beep s Michelem Vaňkem, o texty se postarala Jana Patočková, produkčně spot zaštítili Adam Rýgl a Janek Palovský a color grading vyladilo londýnské studio The Mill pod Thomasem Manghamem.

Zároveň s videospotem spouští Greenpeace i unikátní landing page, která má za úkol sbírat podpisy pod výzvu Spolu pro klima. Důležitými body, které jsou jsou součástí výzvy #spoluproklima a které najdete na nové stránce, jsou například:

  • Podpora navýšení evropských cílů snižování emisí CO2 do roku 2030 nejméně na 55 %, ideálně však až o 65 %.
  • Zásadní navýšení podílu obnovitelných zdrojů v Česku nad úroveň stávajících plánů.
  • Příprava implementace plánu pro dosažení uhlíkové neutrality nejpozději do roku 2050, ideálně do roku 2040.
  • Nerozšiřování uhelných dolů.
  • Využívání evropských finančních zdrojů výhradně pro spravedlivou transformaci uhelných regionů, nová zelená pracovní místa a klimatická opatření.


Podrobnosti o kampan
i naleznete na webu spoluproklima.cz


Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.