Vánoční kampaň Vodafonu ukáže zázraky a sílu lidské sítě v podání Ondřeje Vetchého

3. 12. 2019 | Petr Michl
Jeden z největších odpůrců účasti herců v reklamách podlehl jejich kouzlu. Po kampani pro ČD vystupuje Ondřej Vetchý ve vánoční reklamě Vodafonu a na scénu přizval i svého syna.

Pod názvem „Lidská síť dokáže zázraky“ nasadil Vodafone od 1. prosince svůj vánoční spot s Ondřejem Vetchým, který bude k vidění nejen na televizních obrazovkách, ale i v online médiích. Příběh o malém chlapci zdůrazňuje, jakou sílu lidé mají, když se spojí pro dobrou věc. Pomoci jim v tom dokážou i moderní technologie.

Kreativa vychází z nové komunikační platformy, kterou Vodafone představil v polovině letošního roku. Operátor dlouhodobě staví komunikaci na vyjádření svého hlavního poslání, který sám definuje jako „působit pozitivním způsobem na společnost a spojovat lidi". „Tu nejsilnější síť tvoříme my, lidé, a technologie jsou naším nástrojem. Vodafone věří v sílu technologií, které je však nutné využívat správným způsobem a pro dobrou věc," uvádí společnost a přibližuje samotný spot: 

„Právě na tomto ideovém půdorysu je postavena i aktuální vánoční kampaň, jejíž tváří je herec Ondřej Vetchý. Ten v ní vystupuje sám za sebe jako aktivista, inspirátor a především jako obyčejný a – jak sám říká – slušný člověk, který chce lidi inspirovat k tomu, aby si byli blíž. Protože když pochopíme, že ‚být si blíž' není jen prázdná fráze, a dokážeme spojit své síly, začnou se dít úžasné věci. A je úplně jedno, jestli jsou zrovna Vánoce, nebo ne."

Na scéně se objeví Ondřej i Aron Vetchý

Důraz na sílu lidského spojení je i hybatelem samotného vánočního příběhu o malém chlapci, který si vysnil, že se stane kouzelníkem. A jak už to tak bývá, jeho snu stojí v cestě překážky. Díky lidem, kteří se dají dohromady a pomohou mu, se však nakonec stane malý zázrak a vše se obrátí správným směrem.

Blízko k sobě měli i hlavní protagonisté a členové štábu při realizaci spotu. Syna Ondřeje Vetchého si zahrál jeho skutečný syn, osmiletý Aron Vetchý. Hlavní roli malého kouzelníka pak ztvárnil stejně starý Alessandro Flavio Rosso, který je synovcem režiséra a herce Vojty Kotka, který spot režíroval. Alessandro, kterému nikdo neřekne jinak než Alí, si splnil svůj velký sen stát před kamerou. Ačkoli s herectvím neměl žádné předchozí zkušenosti, svým přesvědčivým výkonem nenechal nikoho na pochybách, že dost možná půjde ve stopách svého strýce. Mimochodem, pozitivní spojení zafungovalo i mezi oběma kluky, kteří se během natáčení spřátelili. Místem natáčení byla Základní škola a Mateřská škola Kralupy nad Vltavou, na spotu spolupracoval Vodafone s kreativní agenturou McCANN Prague.

Myšlenka „spojování“ provází tento rok Vodafone nejen v ideové rovině, ale i reálně na poli byznysu: právě úspěšně probíhá převzetí společnosti UPC. I tato skutečnost je pak ve spotu zdůrazněná.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.