Vánoční spot Coca-Coly je tady. V Česku a na Slovensku přinesou influenceři multikulturní Vánoce

15. 11. 2021 | Petr Michl
Coca-Cola tu je se svou kampaní, Kouzlo být spolu. Globální spot pojednává o vzájemné pomoci bytového domu při stavbě „alternativního komínu“ pro Santu. Lokální rozměr kampaně přinese s pomocí influencerů do Čech multikulturní Vánoce.

Vánoce a Coca-Cola jdou dohromady. Ostatně Santa Claus pochází z reklamní dílny limonádového giganta.  Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese název Kouzlo být spolu (v originále „Real Magic at Christmas“) a je prvním velkým spotem pro masový trh v rámci nového konceptu značky Real Magic.

Video vytvořila agentura dentsuMB UK a režíroval ho Sam Brown ze společnosti Rogue Films. Začíná tím, že se chlapec se svou maminkou přestěhují. Když stojí chlapec ve svém novém domově, všimne si, že v bytě není krb. Dojde mu, že to je problém. Bez komínu nepřijde Santa Claus a bez něho nebudou žádné dárky! Rozhodne se postavit si komín sám. Začne stavět komín z krabic a všichni sousedé se spojí, aby mu ho pomohli do Vánoc dokončit.

Manolo Arroyo, globální marketingový ředitel, uvedl:

„Toto je naše první vánoční kampaň v rámci nové filozofie „Real Magic“. Společnost Coca-Cola vždy věřila v kouzlo Vánoc a tento rok v kampani oslavuje skutečné kouzlo mezilidských vztahů. Její podstatou je jednoduché a povznášející poselství jednoty, sounáležitosti a pozitivity, které nám má připomenout, že všechno, co potřebujeme k tomu, aby byly naše Vánoce kouzlené, je sdílet je s naší komunitou a těmi, které máme rádi.“ 

Do Česka a na Slovensko dorazí multikulturní Vánoce

Nové video bude k dispozici v několik verzích s různou délkou trvání, součástí kampaně však bude také série kratších videí. Videa se objeví v televizi, na sociálních sítích či YouTube. Vánoční poselství Coca-Cola nebude chybět ani v kinech a sváteční náladu bude tato kampaň šířit od listopadu až do konce prosince na více než 40 trzích po celém světě. V Čechách a na Slovensku se kampaň spustí 15. listopadu.

Kromě filmu „Kouzlo být spolu“ obsahuje kampaň Real Magic at Christmas i další prvky. Komunikace v ATL prostředí bude zahrnovat vedle televize i kampaň na sociálních sítích s názvem Multikulturní Vánoce. Kampaň proběhne prostřednictvím spolupráce s českými a slovenskými influencery. Gabriela Heclová za Česko a Expl0ited za Slovensko odkryjí, společně se třemi až čtyřmi mikroinfluencery různých národností, odlišnosti ve vánočních zvyklostech. Součástí kampaně bude také vaření tradičních vánočních pokrmů jednotlivých národností. „Kampaň Multikulturní Vánoce bude spuštěna pět týdnů před Vánoci, konkrétně 21.11. a každý týden bude věnován jedné národnosti.  Poslední adventní týden bude ve znamení tradičních československých Vánoc a završí tuto část kampaně,“ upřesňuje Jakub Will Loose, vedoucí marketingu The Coca-Cola Comapny ČR/SR.

V prodejnách se spotřebitelé v rámci BTL komunikace setkají s kouzelnou vizibilitou s názvem „Only Coke can do“. Ta využívá typické prvky jako je Santa Claus či vánoční kamion. Ve vybraných prodejnách bude pak umístěn shop-in-shop. Standardem je nové uspořádání v poměru 50 na 50 s hero produkty Coca-Cola regular a Coca-Cola Zero. V rámci celé vánoční kampaně se nového obalu dočkaly také lahve, na kterých bude postava Santy jakožto zosobnění „reálné magie“, jež nás provází v období Vánoc.

Coca-Cola se spojila s Červeným křížem

V rámci svých vánočních aktivit se společnost Coca-Cola rozhodla podpořit klienty Červeného kříže. Coca-Cola tímto gestem přinese radost téměř třem tisícovkám lidí, začínaje maminkami samoživitelkami v azylových domech a seniory konče. Opomenuti nebudou ani zaměstnanci sociální sféry, kteří se celý rok starají o druhé. Pravé kouzlo Vánoc jim bude nadělo v podobě balíčků plných dobrot, které k nim budou putovat prostřednictvím partnerské společnosti Dáme jídlo.

„Poselství naší kampaně sděluje, že Vánoce jsou obdobím sounáležitosti. Proto již tradičně ve společnosti Coca-Cola myslíme i na potřebné. Letos potěšíme například maminky v azylových domech, klienty Červeného kříže či seniory v domovech. S naším partnerem, společností Dáme jídlo, doručíme téměř třem tisícům lidí balíčky plné dobrot,“ uvádí Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti společnosti The Coca-Cola Company ČR/SR

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.