Vitamínová injekce od Fruitisima pomáhá lékařům a záchranářům. Zapojit se díky HitHitu můžete i vy

1. 4. 2020 | Barbora Vičarová
Fruitisimo ve freshbarech v nákupních centrech nemá koho obsluhovat. Místo toho pomocí svých kapacit zásobuje lékaře a zdravotníky vitamíny. Skrze platformu HitHit spustilo projekt #vitaminovainjekce, díky které se jí daří dělat dobro a zároveň držet firmu v chodu.

 

Jak se vyrovnat s koronavirovou krizí, která postihla váš byznys? Ačkoliv se může zdát, že uzavření poboček může být pro firmu konečná, i nepříjemností se dá kreativně využít, konat dobro a zároveň firmu držet v chodu. Síť ovocných barů Fruitisimo se skrze platformu HitHit pustila do crowdfundingového projektu #vitaminovainjekce, díky které v nejistých časech své vitamíny dodávají všem, kteří stojí v první linii boje proti koronaviru. 

Od pondělí 16. 3. je na HitHitu možné za symbolický příspěvek 100 Kč zakoupit vitamínovou injekci pro záchranáře nebo zdravotníky - Frutisimo se postará o výrobu i doručení ovocného džusu potřebným a ještě vás odmění drobným bonusem, který si v síti freshbarů budete moci vybrat, až bude situace příznivější. 

Frutisimo nejprve začalo pomáhat samo, ale následně se celý projekt rozrostl o crowdfundingovou část. Většinový majitel Fruitisimo, Jan Hummel, popisuje: 

„Od začátku bylo jasné, že nebudeme schopni pomoci všem. Kapacitu zaměstnanců, kterou teď nevyužijeme, jsme přesměrovali na rozvoz džusů do nemocnic, zejména do aktuálně přetížených středisek, kde probíhá testování, a která pomoc a podporu potřebují nejvíce.“

Aby se vitamíny dostaly k co největšímu počtu „vyšťavených” lékařů, hasičů nebo záchranářů, na HitHitu může každý přispět částkou od 100 Kč až po 50 000 Kč, a projekt tak podpořit. Co stovka, to půl litru čerstvé ovocné šťávy. Dárce navíc dostane třeba voucher na fresh zdarma nebo dárkovou kartu. Co s touto odměnou udělá, je pak už jen na něm.

Cílem projektu je pomoc a podpora těch, kteří stojí v boji s koronavirem v první linii, zároveň ale drží v chodu uzavřené prodejny, dává práci zaměstnancům Fruitisima a pomáhá jim překlenout nepříznivé období pro byznys. 

Složíme se proti viru

Crowdfundingu mohou využít i další firmy, třeba právě skrze platformu HitHit, která má speciální sekci Antivir. Za zjednodušených a zrychlených pravidel můžete přihlásit svůj projekt související s koronavirovou krizí a zajistit své podnikání i v nepříznivých časech. Mezi aktivními projekty najdete uzavřená divadla, kavárny a restaurace, drobné podnikatele nebo třeba výrobce roušek. 


Zdroj: HitHit

 

Že jsou v současném stavu lidé opravdu ochotni podpořit dobrou myšlenku ukazuje třeba zatím největší crowdfundingová kampaň, která proběhla na portálu Donio. Dárci zde vybrali přes 14 milionů korun na 500 ventilátorů do českých nemocnic. Je tak vidět, že kde nepomůže vláda, lidé se spojí a pomůžou si sami! 

Kam dál? 

Podívejte se, jak nečekaně proti koronaviru pomáhá třeba pivovar Starobrno. Jeho preformy PET lahví nyní služí pro odběry vzorků potenciálních pacientů s COVID-19.

 

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.