Vodafone představil novou kampaň a místo Vánoc slaví Velikonoce

2. 11. 2011 | VOt
Mobilní operátor Vodafone včera představil televizní spot ze své nové vánoční kampaně. Aby ukázal, že je o krok na před, využil proto velikonoční zajíce.

Mobilní operátor Vodafone včera představil svou vánoční kampaň. Na místo obvyklé zimní atmosféry však tentokrát využije velikonoční motivy. Cílem je ukázat zákazníkům, že je Vodafone vždycky o krok na před.

První upoutávkou na novou vánoční kampaň operátora se stalo velikonoční vajíčko napíchnuté na metronom v Praze na Letné. Včera pak Vodafone přišel s televizními spoty se třemi animovanými zajíci. Hlasy jim propůjčili členové skupiny Nightwork, kteří pro reklamu přepracovali známou písničku Tepláky.

Spuštěná kampaň má propagovat nabídku nového neomezeného tarifu, který zahrnuje volání, SMS a mobilní internet za 1490 korun. Vodafone prý také nabídne možnost stahování placených aplikací zdarma.

V minulých letech využil mobilní operátor pro své vánoční kampaně například postavy Smrčka a Smrčka, nebo herce Petra Čtvrtníčka a jeho falešné soby.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: